سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد:

تست اجباری کرونا از مسافران در ورودی‌های جزایر هرمزگان

۱۳۹۹/۱۱/۱۴ - ۰۸:۵۵:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۰۶۱۱
تست اجباری کرونا از مسافران در ورودی‌های جزایر هرمزگان
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از طرح تشدید نظارت بر ورودی‌های هرمزگان خبر داد و گفت از این پس تمام مسافرانی که قصد سفر به جزایر هرمزگان دارند باید نتیجه‌ تست منفی کرونا را همراه داشته باشند یا با پرداخت هزینه تست بدهند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فاطمه نوروزیان اظهار داشت: تمام کسانی که قصد سفر به یکی از جزایر استان را دارند باید در هر بندر نتیجه‌ی منفی کتبی تست کووید۱۹ را ارائه کنند در غیر این صورت برای اطمینان از سلامت‌شان باید ۱۵۰هزارتومان هزینه برای هر تست سریع و ۳۰۰هزارتومان برای هر تست پی‌سی‌آر پرداخت کنند.

وی  تاکید کرد: در صورت مثبت شدن تست، بیمار و همراهانش به استان خود برگردانده می‌شوند و یا فرد بیمار با پرداخت هزینه‌ روزانه ۲۰۰هزارتومان به ازای هر نفر در قرنطینه‌ی اجباری قرار گیرد.

به گفته‌ی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، غربالگری مسافران که قصد سفر به جزایر هرمزگان دارند، راهنمایی و ترغیب مسافران به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از نصب چادر در پارک‌ها، سواحل و حاشیه شهرها از جمله دیگر اقدامات حوزه بهداشت با همکاری همه‌جانبه سازمان‌ها و ادارات در استان است.

وی تصریح کرد این طرح از ۱۳ بهمن ۹۹ به مدت سه ماه تا ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ در هرمزگان اجرا می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز