سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک خبر داد:

خطر شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹ در سیریک

۱۳۹۹/۱۱/۱۸ - ۱۰:۴۸:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۲۶۸۱
خطر شیوع مجدد بیماری کووید ۱۹ در سیریک
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک، گفت: با توجه به عادی انگاری شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی، در روزهای اخیر موارد ابتلاء به بیماری کرونا در شهرستان افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، کاوه محمد امینی با بیان اینکه در چند روز اخیر موارد مثبت شناسایی شده در شهرستان خیز افزایشی داشته، افزود: شهروندان با کاهش احساس خطر ابتلا به کرونا، اقدامات احتیاطی و بهداشتی برای مقابله با کرونا را کنار گذاشته و زمینه را برای پیک چهارم بیماری  مساعد کردند.

وی با اشاره به اینکه شیوع بیماری کرونا ارتباط مستقیمی با نوع رفتار مردم دارد، ابراز کرد: شهروندان خطر شیوع بیماری کرونا را جدی بگیرند و ضمن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، از حضور در تجمعات و دورهمی ها پرهیز کنند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تنها راه پیشگیری از شیوع پیک چهارم کرونا، همکاری مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی عنوان کرد و هشدار داد: در صورت عدم توجه به پروتکل های بهداشتی و حضور در تجمعات، شیوع بیماری در شهرستان گسترش خواهد یافت و کنترل این بیماری با توجه به عادی انگاری آن توسط شهروندان سخت تر خواهد شد.

امینی ضمن تاکید بر اینکه هر شهروندی باید مسئولیت‌پذیری در قبال کنترل این بیماری در جامعه داشته باشد، از شهروندان خواست ضمن استفاده از ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی، بعنوان مروج سلامت در قطع زنجیره انتقال بیماری در شهرستان مشارکت داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز