مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم :

پروانه کسب شرط لازم برای دریافت سهمیه سوخت صنوف مرتبط

۱۳۹۹/۱۱/۱۹ - ۰۸:۵۱:۵۱
کد خبر: ۱۱۳۳۲۱۷
پروانه کسب شرط لازم برای دریافت سهمیه سوخت صنوف مرتبط
مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با شرکت نفت، تمامی صنوف نیازمند سوخت(نفت و گازوئیل) به شرط داشتن پروانه کسب از سازمان منطقه آزاد قشم می‌توانند مراحل دریافت سوخت را طی کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، هرمز امیری با بیان این مطلب، بیان کرد: تمامی صنوف نیازمند سوخت دارای پروانه کسب و پیشه از مدیریت بازرگانی و اصناف باید نسبت به بارگزاری اطلاعات در سامانه Freezones.ir اقدام کنند.

وی ادامه داد: پس از ثبت اطلاعات و اخذ کد رهگیری و تأیید مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم، برای واحدهای صنفی «کد شیما» صادر شده و متقاضیان می توانند از طریق این کد در سامانه جدید «تجارت آسان» متعلق به شرکت نفت درخواست سوخت خود را ثبت نمایند.

امیری تاکید کرد: اصناف مختلف جهت دریافت کد رهگیری، تأییدیه مدیریت بازرگانی و اصناف و کد شیما باید دارای مجوز از سازمان منطقه آزاد قشم باشند و پس از طی این مراحل در کوتاه‌ترین زمان ممکن سهیمه سوخت تعیین شده را دریافت می کنند.

مدیر بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم در پایان خاطرنشان کرد: مرجع قانونی صادرکننده پروانه واحدهای صنفی در منطقه آزاد قشم، مدیریت بازرگانی و اصناف سازمان منطقه آزاد قشم است.

 

نظر شما