شهردار بندرعباس خبر داد:

بهره‌برداری از ۲۹ پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بندرعباس

۱۳۹۹/۱۱/۲۰ - ۱۰:۲۹:۲۸
کد خبر: ۱۱۳۳۹۵۸
بهره‌برداری از ۲۹ پروژه عمران شهری با اعتبار ۱۰۰۰ میلیارد تومان در بندرعباس
شهردار بندرعباس، از بهره‌برداری 29 پروژه زیرساختی و عمران شهری همزمان با دهه مبارک فجر سال جاری با اعتباری بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس امینی‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: با وجود فشارهای اقتصادی متعدد بر جامعه، همزمان با دهه مبارک فجر امسال 29 پروژه زیرساختی و عمرانی شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پروژه‌ها، افزود: پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری شامل زمین‌های ورزشی، بازار بزرگ ماهی‌فروشان، میدان میوه و تره‌بار، تقاطع غیرهم‌سطح شهدا، سالن ورزشی و غیره است که بهره‌برداری برخی از آنها آغاز شده و بزودی همرمان با دهه مبارک فجر به طور رسمی افتتاح می‌شود.

شهردار بندرعباس از بهره‌برداری یک سالن ورزشی و یک پلاتو در این ایام خبر داد و خاطرنشان کرد: میدان بزرگ تعزیه واقع در کوهستان‌ پارک پنجه‌علی یکی دیگر از پروژه‌های شاخص آماده بهره‌برداری است.

امینی‌زاده مجموع اعتبار این 30 پروژه را بالغ بر 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: بازار بزرگ ماهی‌فروشان شهر بندرعباس یکی از پروژه‌های شاخص آماده افتتاح رسمی است که فعالیت خود را از ماه‌های گذشته آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از این پروژه بسیاری از مشکلات بهداشتی عرضه ماهی و آبزیان را برطرف کرده است، تاکید کرد: بهره‌برداری از این پروژه ضمن برطرف کردن دغدغه شهروندان در تامین آبزیان مورد نیاز، به عنوان یک جاذبه گردشگری شاخص شهر نیز محسوب می‌شود.

شهردار بندرعباس گفت: یک پروژه شاخص دیگر نیز که بهره‌برداری از آن چندی پیش آغاز شده، میدان بزرگ میوه و تره‌بار است که نسبت به مکان قبلی 10 برابر گسترش یافته است.

این مقام مسئول اضافه کرد: مجموعه ورزشی ساحلی در کوهستان پارک پنجه‌علی، مجموعه ورزشی آزادشهر و همچنین ساختمان اداری مدیریت منطقه یک شهری نیز جزو دیگر پروژه‌های قابل توجه است.

امینی‌زاده در انتها نیز گفت: چند پروژه بزرگ دیگر نیز در حال اجراست که برخی از آنها تا پایان سال جاری و برخی دیگر نیز در سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز