پروژه های آبرسانی میناب به بهره برداری رسید

۱۳۹۹/۱۱/۲۱ - ۰۹:۱۳:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۴۵۴۱
پروژه های آبرسانی میناب به بهره برداری رسید
در مراسمی با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان، پروژه های آبرسانی میناب به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، با اشاره به ایجاد ظرفیت های آبرسانی برای شهرستان میناب، افزود: پروژه های متعددی برای تامین آب و جمع آوری فاضلاب میناب در حال اجراست که ماه آینده شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه برای مردم این شهرستان خواهیم بود.

امین قصمی افزود: میناب از جمله شهرهایی است که امسال در دو بخش آب و فاضلاب پروژه های شاخصی دارد و با تلاش های انجام شده توانسته ایم به مطالبات مردمی پاسخ درخور شانی بدهیم.

به گفته وی بخشی از اقدامات انجام شده در قالب پروژه های دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت و بخش دیگر آن در قالب طرح پویش "الف ب ایران" با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار می گیرد که جزئیات آنها طی روزهای آینده اطلاع رسانی خواهد شد.

وی در ادامه، به پروژه توسعه و اصلاح شبکه توزیع آب شهر میناب که در دهمین روز از دهه فجر به بهره برداری رسید، اشاره کرد و گفت: شرکت آب و فاضلاب هرمزگان با هدف تامین آب پایدار و بهبود وضعیت فشار آب در قالب دو طرح توسعه و بازسازی شبکه های توزیع اقدام به لوله گذاری در سطح محله های شهر میناب کرد.

به گفته وی، در این راستا شش کیلومتر از شبکه توزیع محلات میناب که فرسوده بود، اصلاح و بازسازی شد.

قصمی در ادامه از توسعه شبکه توزیع آب این شهرستان خبر داد و گفت: با افزایش جمعیت شهری و همچنین بهبود وضعیت تامین آب مشترکین، ایجاد شبکه های جدید در دستور کار قرار گرفت و شش کیلومتر شبکه جدید اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی اعتبار هزینه شده برای توسعه و اصلاح شبکه را ۴۰ میلیارد ریال عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز