عملکرد شیلات هرمزگان رضایت بخش و الگو است

۱۳۹۹/۱۱/۲۸ - ۱۳:۱۰:۰۵
کد خبر: ۱۱۳۸۳۱۲
عملکرد شیلات هرمزگان رضایت  بخش و الگو است
مدیرکل و کارکنان شیلات هرمزگان با مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شیلات ایران در سالن جلسات اداره کل شیلات هرمزگان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل شیلات هرمزگان در این دیدار با اشاره به جایگاه خوب بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات در شیلات هرمزگان گفت: با توجه به اینکه ماهیت این امور در راستای جلب رضایت حداکثری مراجعین به شیلات هرمزگان است پیشبرد اهداف آن همواره در دستور کار همه بخش های شیلات استان قرار دارد.

عبدالرسول دریایی همچنین در این نشست با بیان مسائل و چالش های موجود به ویژه مسائل و مشکلات مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات گفت: هرمزگان مسیر خوبی را در بازررسی و ارزیابی عملکرد طی کرده است که نشان از توجه به آن در اداره کل شیلا هرمزگان دارد.

در ادامه مشاور رئیس سازمان شیلات ایران و مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شیلات ایران با تاکید بر اهمیت سلامت اداری و ارزیابی مرتب عملکرد در پیشبرد اهداف شیلات و بهبود خدمات رسانی از شیلات هرمزگان خواست تا بازرسی های نوبه ای،ادواری و خاص را با اولویت و توجه ویژه در محوریت بازرسی های خود قراردهند.

مجید کوق با بیان اینکه شیلات هرمزگان مسیر خوبی را در بازرسی و ارزیابی عملکرد طی کرده است گفت: عملکرد شیلات هرمزگان در تمامی بخش ها رضایت بخش بوده و میتوان از فعالیت های شیلات استان به عنوان الگو یاد کرد.

وی افزایش سرعت پیگیری و پاسخگویی به شکایات، کاهش شکایات، برگزاری جلسات کمیته سلامت اداری با مصوبات وحصول نتایج خوب از آن،  برقراری ارتباط مستمر با دفتر بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان و افزایش چشمیگر انجام بازرسی های مستمر ، دوره ای و موردی را از اهم فعالیت های خوب و قابل تحسین شیلات هرمزگان در این زمینه خواند.

مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات شیلات ایران بر برنامه ریزی، هماهنگی ،پیگیری واجرای تکالیف دبیر خانه کمیته ارتقاء سلامت نظام اداری ومبارزه با فساد در اداره کل  و سنجش رضایت مردم از عملکرد واحدهای استانی و شهرستان ها تاکید کرد و گفت: نظارت و ارزیابی عملکرد و فعالیت ها، پیگیری شکواییه ها و موارد ارجاعی از سوی سامانه ها از اهم وظایف مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات است که خوشبختانه به شکل خوبی در شیلات هرمزگان در حال انجام است.

نظر شما