سلامتی کارکنان و تقویت نیروی انسانی اولویت اصلی صنعت نفت و گاز می باشد

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۰:۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۱۴۰۰۷۶
سلامتی کارکنان و تقویت نیروی انسانی اولویت اصلی صنعت نفت و گاز می باشد
مدیرعامل شرکت پالایش گازسرخون و قشم، باتوجه به شرابط کنونی جامعه بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان در برابر شیوع بیماری کرونا در راستای محدودیت های منطقه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمدحسین نوروزی گفت: هدف اصلی این شرکت از تداوم اقدامات پیشگیرانه را به حداقل رساندن ریسک آسیب های ناشی از ویروس کرونا و رعایت اصول بهداشتی و کنترل های لازم در جهت صیانت و حفاظت از سلامت کارکنان برشمرد.

وی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به پیک تازه ای از شیوع ویروس کرونا در فصول سرد سرما، اظهار داشت: همه واحدهای مربوطه باید آمادگی لازم را در این ارتباط داشته باشند تا اجازه ندهیم نیروی انسانی شاغل در بخش های مختلف عملیاتی و ستادی این شرکت با نگرانی و تهدیدات مرتبط با بیماری کرونا درگیرباشند.

نوروزی بیان کرد: کارکنان شیفت و نوبت کار پالایشگاه گاز سرخون همواره ضرورت دارد با رعایت پروتکل های بهداشتی با تمام توان بکار خود در بخش های عملیاتی ادامه داده و استمرار تولید پایدار ، ایمن،پاک و استاندارد در جهت تامین بخشی از انرژی کشور زنده و پویاتر از همیشه تداوم داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش گاز سرخون و قشم ، در پایان تشریح کرد: در راستای مسئولیت های اجتماعی و حفظ جان سرمایه های انسانی، افزون بر انتشار مستمر اطلاعیه های آموزشی از کانال های مختلف ارتباطی این شرکت و سایر اقدامات درجهت دستورالعمل های ابلاغی ازقبیل: کم کردن ساعت کاری همکاران روزکارد، دورکاری، کنترل های بهداشتی، ضدعفونی و... بصورت گسترده در بین همکاران و خانواده های آنان اجرایی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز