ارائه ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ دستی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲ - ۱۳:۲۳:۳۲
کد خبر: ۱۱۴۰۳۰۰
ارائه ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌ دستی
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان، گفت: ظرفیت‌های گردشگری هرمزگان به‌صورت مجازی و دیجیتال مارکتینگ در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی تهران ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، رضا برومند بابیان این مطلب گفت: در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی، تشکل‌های گردشگری، فعالان بخش خصوصی در حوزه‌های اقامتی، پذیرایی و صنایع‌دستی همراه با شهرداری‌ها و اتاق بازرگانی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری و صنایع‌دستی استان می‌پردازند.

وی با اشاره به اینکه هرمزگان ظرفیت‌های فراوانی در گردشگری و صنایع‌دستی دارد، افزود: ما در یک فضای رقابت بین استان‌ها قرار داریم و باید بتوانیم از تمام ظرفیت‌هایی موجود برای معرفی استان بر اساس دستورالعمل سفر ایمن و مسئولانه  برای نوروز 1400 و دوران پسا کرونا استفاده کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی هرمزگان ادامه داد: بر همین اساس با کلیپ‌هایی جاذبه‌های گردشگری چندزبانه، نقشه گردشگری، تصاویر جاذبه‌ها و صنایع‌دستی استان هرمزگان در این نمایشگاه معرفی می‌شود.

برومند در خصوص شعار امسال نمایشگاه با عنوان گردشگری و توسعه روستایی گفت: این اداره‌کل در کنار گزارش اقدامات سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری روستایی به معرفی ظرفیت‌های گردشگری روستایی و کشاورزی استان هرمزگان در نمایشگاه می‌پردازد.

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی از تاریخ 5 تا 8 اسفند در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه گردشگری و صنایع‌دستی استان هرمزگان در سالن 38 میزبان بازدیدکنندگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز