مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی هرمزگان صادر شد

۱۳۹۹/۱۲/۰۹ - ۱۳:۱۷:۵۱
کد خبر: ۱۱۴۳۹۲۶
مجوز مرکز آموزش مهارتی علوم پزشکی جهاد دانشگاهی هرمزگان صادر شد
سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان ، گفت: مجوز قطعی راه اندازی مرکز آموزش مهارتی و حرفه‌ای علوم پزشکی جهاد دانشگاهی استان از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد دل پسند ضمن اعلام این خبر افزود: با صدور مجوز مرکز آموزش مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی جهاددانشگاهی هرمزگان تمام دوره های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی از سطح دستیار تا دوره های تخصصی پزشکی  توسط این مرکز در استان برگزار می شود.

وی خاطر نشان کرد: این مرکز یک فضای آموزشی است که به منظور آموزش مهارت های علمی، عملی و بالینی با استفاده از لوازم کمک آموزشی، امکانات و تجهیزات لازم دایر شده است.

دل پسند افزود: دوره‌های آموزشی در این مرکز بر مبنای استانداردها و قوانین آموزشی مرکز ملی آموزش های مهارتی و حرفه ای علوم پزشکی برگزار و منجر به کسب یا ارتقاء مهارت حرفه‌ای مهارت‌آموز و همچنین سبب افزایش توانمندی شغلی فرد در حوزه پزشکی از طریق افزایش مهارت‌های مرتبط با حرفه می‌شود.

سرپرست جهاد دانشگاهی استان هرمزگان در تشریح ماهیت آموزش های مهارتی و حرفه ای گفت: آموزش مهارتی و حرفه ای آموزشی است که منجر به ارتقاء دانش کار، ایجاد مهارت، افزایش بهره وری، به هنگام شدن و ارتقای معلومات و تجارب شاغلان، رشد استعدادهای بارز و به فعلیت رسیدن استعدادهای نهفته برای مشاغل و حرفه های گوناگون شود تا توانایی افراد را برای انجام دادن کاری که به ایشان محول می‌شود به سطح مطلوب برساند.

وی همچنین به اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای اشاره کرد و گفت: ارتقا شاخص های کمی و کیفی آموزش های حرفه ای، فراهم سازی زیر بنای مناسب به منظور به کار گیری توان مهارت آموزان دوره های نظری در حل مسائل مهارتی، زمینه سازی مناسب برای ایجاد و انتقال تکنولوژی های نوین از  اهداف آموزش های مهارتی و حرفه ای در این مرکز است.

گفتنی است؛ بر اساس بخشنامه وزارت بهداشت تنها مرکز دارای مجوز و مورد تائید برای برگزاری دوره‌های مهارتی پزشکی، مرکز ملی آموزش مهارتی و حرفه ای است و جهاد دانشگاهی به عنوان قدیمی ترین مرکز آموزشی مهارتی دانشگاهی در استان دارنده هر دو  مجوز رسمی وزارت علوم و وزارت بهداشت و درمان در زمینه برگزاری دوره‌های مهارتی به ویژه پزشکی در استان هرمزگان است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز