دیدار مدیران بیمه های استان با نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان

۱۳۹۹/۱۲/۱۲ - ۰۹:۳۱:۲۹
کد خبر: ۱۱۴۵۶۲۶
در این نشست مهدی دسینه نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان هرمزگان با اشاره به بهبود و ارتقا فرهنگ بیمه در کشور و استان و تاثیر مستقیم آن در صنعت بیمه افزود هرمزگان از سهم خوبی در بازار بیمه کشور برخوردار است.

 به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی هرمزگان در ادامه گفت: با توجه به  نقش اقتصادی هرمزگان خوشبختانه میانگین رشد صنعت بیمه در استان چشمگیر بوده و این نشانگر تلاش بیمه‌گران استان است.

مهدی دسینه  با بیان اینکه هرمزگان چیزی فراتر از حق قانونی خود نمی خواهد و شرکت های فعال در استان نباید از پرداخت مالیات و ایفای نقش اجتماعی خود در استان شانه خالی کنند افزود: حق بیمه ها نیز باید در استان مانده و در هرمزگان هزینه شود،دسینه در ادامه گفت  قطعا هزینه این سرمایه در هرمزگان نقش بسزایی در رشد و تغییر مدل توسعه استان خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه به آینده صنعت بیمه در استان خوشبینم گفت: با توجه به رشد اقتصادی هرمزگان می‌توان آینده روشنی برای صنعت بیمه در استان متصور بود.

نماینده وزیر امور اقتصادی و دارایی در هرمزگان در ادامه افزود: دغدغه های بیمه‌گران استان را درک و آن را به وزارت متبوع انتقال خواهیم داد .

وی در پایان با بیان اینکه هماهنگی بین دستگاه های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی در استان نیازمند تعامل و همفکری است افزود: ایجاد نگاهی یکپارچه در رشد هرمزگان حیاتی است و در این راه هرگز نباید قصور کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز