با حضور همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی صورت گرفت:

تجلیل از خانواده شهدا منطقه تازیان و فرزندان معظم شهدا و جانبازان شرکت پالایش نفت بندرعباس

۱۳۹۹/۱۲/۱۷ - ۰۷:۳۱:۳۴
کد خبر: ۱۱۴۸۱۷۲
به مناسبت گرامیداشت مقام شهدا در مراسمی با حضور سردار اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده معظم شهدای منطقه تازیان و همچنین جانبازان و فرزندان شاهد در شرکت پالایش بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، در این مراسم که به مناسبت چهارمین سالگرد آرمیدن شهدای گمنام در گلزار شهدای تازیان، در محل مزار این شهدا برگزار شد، ‌از ۳۶ خانواده شهید در منطقه تازیان و همچنین ٣٠ فرزند شهید و ٣٠ جانباز شرکت پالایش نفت بندرعباس تجلیل شد.

در این برنامه سردار عبدالفتاح اهوازیان از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی و مشاور نیروی قدس سپاه با تمجید از برگزاری این مراسم و تکریم خانواده های شهدا، به بیان رشادت های مدافعان حرم و ‌شهیدان در مبارزه با نیروهای تکفیری داعش در عراق و سوریه و همچنین اقدامات سردار دلها و مرد میدان، شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه وهابیت جنگ جهانی علیه اسلام با محوریت تشیع راه انداخته است گفت: نیروهای داعش که با پول های عربستان سعودی و امارات تغذیه می‌شدند ، ‌بدترین جنایت ها و هتک حرمت ها را علیه بشریت در منطقه انجام دادند و در این جنایت به مرد و زن، پیر و جوان و کودک رحم نکردند.

مشاوره نیروی قدس سپاه پاسداران به بیانات مقام معظم رهبری اشاره کرد و تصریح کرد: زمانی که مقام معظم رهبری فرمودند مکتب قاسم سلیمانی این مکتب به معنی شرافت و عزت است.

لازم به ذکر است این مراسم به همت هیات امناء شهدای گمنام تازیان و مشارکت شرکت پالایش نفت بندرعباس برگزار و در پایان این مراسم از خانواده شهدای تازیان و فرزندان شاهد و جانبازان شرکت پالایش نفت بندرعباس با اهداء تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در جوار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجلیل به عمل آمد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز