۵۴۵ بازدید و ۱۰ مورد پلمب در هفته نخست آغاز طرح تشدید نظارت در رودان

۱۳۹۹/۱۲/۱۹ - ۰۹:۳۱:۵۶
کد خبر: ۱۱۴۹۴۳۷
۵۴۵ بازدید و ۱۰ مورد پلمب در هفته نخست آغاز طرح تشدید نظارت در رودان
مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان، از 545 بازدید و پلمب10 واحد صنفی در هفته نخست طرح تشدید بازدیدها و نظارت های نوروزی بر اصناف شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، عباس علیمراد افزود: کارشناسان و ناظران واحد سلامت محیط و کار با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات و پلیس اماکن از 545 واحد صنفی در یک هفته بازدید و وضعیت بهداشت عمومی اماکن و اصناف همچنین رعایت شیوه نامه های  بهداشتی پیشگیری از کرونا را مورد بررسی قرار دادند.

وی عنوان کرد: در این بازدیدها 10 واحد صنفی به دلیل بی‌توجهی به قوانین بهداشتی و دستورالعمل های پیشگیری از شیوع کرونا، توسط بازرسان سلامت محیط پلمب شد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان اظهار ابراز کرد: طی بازدیدهای کارشناسان سلامت محیط و کار، 110 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته نیز کشف و معدوم شد.

دکتر علیمراد از انجام 28 مورد نمونه گیری سنجش سلامت آب شرب شهری و روستایی، صدور 38 اخطاریه رفع نواقص بهداشتی به اصناف و معرفی 12 نفر به دادگاه به علت برگزاری مراسم عروسی بدون رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

مدیرشبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان خاطرنشان کرد: بازدیدهای بهداشتی از زمان شیوع کرونا تا کنون افزایش چمشگیری داشته که در این مدت از اماکن صنفی، ادارات، ‌مساجد، تکایا، هیات‌های مذهبی، زندان‌ و مدارس بازدید مستمر به عمل آمده است.

نظر شما