استاندار هرمزگان در کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان:

سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا نقش مهمی بر عهده دارد

۱۳۹۹/۱۲/۲۵ - ۱۰:۰۳:۴۴
کد خبر: ۱۱۵۲۶۰۶
سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا نقش مهمی بر عهده دارد
استاندار هرمزگان، گفت: سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا و همچنین رضایتمندی مصرف کنندگان کالا با تایید و اطمینان بخشی نسبت به کیفیت و سلامت کالاها نقش مهمی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، فریدون همتی در نشست کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان هرمزگان که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد برگزار شد، با تاکید بر لزوم تسریع در روند انجام کارها در حوزه تولید، صادرات و واردات کالا، عنوان کرد: باید با ایجاد سهولت و تسریع در روند انجام امور مربوط به تولیدکنندگان، صادرکنندگان و واردکنندگان کالا، شرایط مناسبی را جهت افزایش رضایتمندی در این حوزه فراهم کنیم.

وی به نقش مهم و موثر سازمان استاندارد در صادرات، واردات و تولید کالا اشاره کرد و افزود: استاندارد از سازمان‌های بسیار مهم است که نقش موثری در تایید و اطمینان بخشی در خصوص کیفیت تمامی کالاها دارد.
 
استاندار هرمزگان با تاکید بر لزوم پرهیز از موازی کاری در این مقوله، ادامه داد: سازمان ها و نهادهای مختلف که در زمینه بررسی سلامت و استاندارد کالا نقش دارند، باید با همکاری بیشتر با یکدیگر، از موازی‌کاری جلوگیری و شرایطی را فراهم کنند که به سرعت پاسخگوی مراجعان خود باشند.
 
همتی تصریح کرد: سازمان استاندارد در تحقق اهداف حوزه تولید، صادرات و واردات کالا و همچنین رضایتمندی مصرف کنندگان کالاها با تایید و اطمینان بخشی نسبت به کیفیت و سلامت کالا نقش مهمی دارد و باید با متناسب با این جایگاه و اهمیت نسبت به روان سازی و تسهیل امور و افزایش اطمینان مردم نسبت به کالاهای مصرفی اقدام کند.
 
وی گفت: تسریع در روند انجام کارها، تاثیر بسیار خوبی در فعالیت های مربوط به تولید و صادرات کالا دارد و فعالان این بخش انتظار خدمات دقیق و صحیح در این حوزه را دارند که باید آن را محقق کنیم.
 
استاندار هرمزگان همچنین از تلاش های مجموعه سازمان ملی استاندارد و اداره کل استاندارد استان هرمزگان تشکر و قدردانی کرد.
نظر شما