انبارگردانی شرکت گاز استان هرمزگان به پایان رسید

۱۳۹۹/۱۲/۲۷ - ۱۲:۳۶:۳۰
کد خبر: ۱۱۵۳۹۱۶
رئیس گروه انبارگردانی شرکت گاز هرمزگان از اتمام انبارگردانی این شرکت در روزهای پایانی سال جاری خبرداد.

 به گزارش خبرگزاری برنا در  هرمزگان، عقیل زیباپور در سال جاری، ضمن اشاره به این که عملیات انبارگردانی در پایان هر سال در این شرکت انجام می شود، تصریح کرد: موجودی کالا یکی از اقلام مهم دارایی‌هاست و در پایان دوره مالی ارزش موجودی‌ها نقش قابل‌ملاحظه‌ای در ترازنامه شرکت‌ خواهد داشت. 

وی بیان کرد: از این رو در هر دوره مالی لازم است که حداقل یک‌بار کل موجودی‌های شرکت شمارش شود تا از عدم مغایرت موجودی واقعی انبار و موجودی سیستمی اطمینان حاصل شود که در واقع به این به این عملیات و فعالیت‌ها، انبارگردانی گفته می شود.

زیباپور اظهار کرد: در سال جاری نیز و در هفته سوم اسفند ماه 99 عملیات انبارگردانی شروع و پس از یک هفته با تلاش همکاران ما در واحد مالی ، واحد کالا و تعدادی از همکاران سایر واحدها پس از شمارش تمامی موجودی‌های انبارهای شرکت در بندرعباس،ادارات شهرستانی، مغایرت‌گیری و تهیه گزارش‌های مربوطه به پایان رسید.

رئیس خدمات مالی شرکت گاز استان هرمزگان تصریح کرد: امسال نیز چون سال های گذشته و پس از انجام عملیات انبارگردانی و تطبیق کالاها با آنچه که در سیستم پیوسته و یکنواخت کالا ثبت شده، شاهد هیچ گونه مغایرتی نبوده‌ایم که این خود نشان از دقت و تلاش همکاران ما در این شرکت می‌باشد و بدین منظور شایسته است که اینجانب از تمامی این عزیزان  در گروه انبارگردانی شرکت گاز، صمیمانه تشکر نمایم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز