قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک پیدا شد

۱۳۹۹/۱۲/۲۸ - ۰۸:۳۳:۲۰
کد خبر: ۱۱۵۴۲۲۸
قایق  مفقود شده در شرق جزیره لارک  پیدا شد
مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم ازانجام عملیات جستجو و نجات دریایی برای یافتن سر نشینان قایق صیادی خبر داد و گفت: با مشارکت کلیه ارگانهای دریایی و همیاران ناجی پس از زون بندی منطقه قایق مفقود شده در شرق جزیره لارک یافت شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان علی اشتری در تشریح جزیات عملیات جستجو و نجات  دریایی که روز گذشته در آبهای جزیره قشم صورت گرفت بیان داشت: مقارن ساعت ۱۶:۱۰ تماسی مبنی بر مفقود شدن یک فروند قایق صیادی با سه نفر سرنشین  به برج کنترل بندر بهمن قشم اعلام شد .

وی بابیان اینکه نبود هیچگونه ارتباط مخابراتی و عدم اطلاع از موقیت احتمالی شناور مفقود شده،گستره عملیات را وسیع نموده اظهار داشت: طی تماس با مرکز جستجو و نجات  استان  و فراخوان اعلام شده از سوی این مرکز پایش منطقه با حضور ناجی 12 و بامشارکت ارگانهای  دریایی ( نیروهای دریایی ارتش و سپاه ) و نیز همیاران ناجی آغاز گردید .

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم افزود: خوشبختانه پس دو ساعت  عملیات قایق مذکور توسط تیم های جستجو و نجات دریایی در شرق جزیره لارک یافته و هرسه سرنشین این قایق در سلامت کامل به جزیره قشم منتقل شدند.

اشتری در پایان از عموم دریانوردان و هموطنان خواست در صورت هر گونه شرایط اضطرار و یا حادثه دریایی در طول شبانه روز، سریعا با سامانه ۱۵۵۰ (مرکز جستجو و نجات دریایی) تماس حاصل نموده تا هماهنگی های لازم برای کمک رسانی به فرد یا شناور مضطر، انجام پذیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز