کشف بیش از ۵۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق در میناب 

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۰۰:۴۸:۲۶
کد خبر: ۱۱۵۷۰۰۴
کشف بیش از ۵۲ هزار لیتر گازوییل قاچاق در میناب 
فرمانده انتظامی استان از کشف52 هزارو 500 لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف11دستگاه خودرو در اجرای طرح مبارزه باقاچاق سوخت در شهرستان میناب خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سردار " غلامرضا جعفری " در  تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده های نفتی با موضوعیت برخورد با خودروهای شوتی با انجام کار اطلاعاتی ،گشت زنی های هدفمند ، فعال کردن منابع و مخبرین از وجودمقادیری سوخت قاچاق در محور های شهرستان مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان با متوقف کردن یک دستگاه کامیون در ایست و بازرسی شهید چغازردی در بازرسی از آن30هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف وضبط کردند.

این مقام انتظامی استان خاطرنشان کرد: در ادامه اجرای طرح ماموران انتظامی شهرستان با فعال نمودن چتر اطلاعاتی خود در مسیر تردد خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی شهرستان با متوقف کردن 2 دستگاه خودرو شوتی و 8 دستگاه کامیون 22هزار و 500 لیتر گازوییل قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان در ادامه افزود :در این طرح مجموعا 52 هزارو 500 لیتر سوخت قاچاق کشف، 11 دستگاه خودرو توقیف و 11 متهم دستگیر شدند.

سردار جعفری ارزش سوخت های کشف شده در این طرح را 5 میلیارد و 250ملیون ریال عنوان و تصریح کرد: سوخت های کشف شده با تانکر حمل سوخت به شرکت پخش فراورده های نفتی میناب تحویل و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

نظر شما