مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم اعلام کرد؛

راه اندازی سیستم بیسیم بر بستر ایرانسل درستاد اجرایی خدمات سفر قشم

۱۴۰۰/۰۱/۰۸ - ۱۰:۲۴:۳۳
کد خبر: ۱۱۵۷۰۷۱
راه اندازی سیستم  بیسیم بر بستر ایرانسل درستاد اجرایی خدمات سفر قشم
مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد قشم و رییس حراست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم از راه اندازی سیستم تلفن بیسیم بر بسترتلفن همراه ایرانسل برای برقراری ارتباط سریع بین عوامل اجرایی این ستاد خبر داد.

به گزارش برنا، ضرغام احمدوند با بیان این مطلب افزود: افزون بر 45 دستگاه بیسیم این سیستم  در اختیار چهار گروه از عوامل اجرایی ستاد شامل حراست، بازرسی، انتظامی و عمومی  قرار گرفته است تا در اسرع وقت بتوانند وظایف ستادی خود را در تعامل با یکدیگر انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه درسال گذشته یکی از مشکلات عمده ستاد اجرایی خدمات سفر قشم همین بحث بیسیم بود یادآور شد: بیسیم هایی که امسال بکار گرفته شده است  در تمام نقاط جزیره که ایرانسل خط می دهد، آنتن می دهد و مشکلی دراین خصوص وجود ندارد.   

رییس حراست ستاد اجرایی خدمات سفر قشم درباره فعالیت های حراستی ستاد هم گفت: افزون بر 11 نفر از سوی حراست ستاد به صورت نوبتی در سطح جزیره از اسکله ها، سایت ها، مراکز و اماکن گردشگری سرکشی می کنند.

احمد وند تصریح کرد: مهم ترین ابزار ارتباطی این افراد همین دستگاه های بی سیم است که نقش اساسی در گزارش دهی مشکلات و کمبودهای احتمالی در این  نقاط  به ستاد و تصمیم گیری فوری برای حل مشکلات و رفع موانع در ستاد دارند.

وی یادآور شد: البته به صورت روزانه نیز گزارش بازدیدها و نظارت عوامل اجرایی حراست ستاد و پیشنهادات مربوطه  به دبیرخانه ستاد ارائه می شود.

ستاد اجرایی خدمات سفر قشم متشکل از 10 کمیته شامل «خدمات شهری و روستایی،« پشتیبانی و امور اجرایی»، «اطلاع رسانی، تبلیغات، امور فرهنگی و فضای مجازی»، «اسکان و رفاه»، «برنامه ریزی و آمار»، «نظارت، تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات»، «خدمات انتظامی، امنیتی و ترافیک»، «تشریفات و رویدادها»، «خدمات حمل و نقل» و« بهداشت و سلامت» برای مدیریت سفرها به قشم منطبق با مصوبات ستاد ملی کرونا توسط سازمان منطقه آزاد قشم تشکیل شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز