ناکامی قاچاقچیان در انتقال احشام قاچاق در بندرعباس

۱۴۰۰/۰۱/۱۴ - ۰۸:۲۶:۲۳
کد خبر: ۱۱۵۸۹۹۲
ناکامی قاچاقچیان در انتقال احشام قاچاق در بندرعباس
فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت:با هوشیاری و تلاش ماموران انتظامی بندرعباس قاچاقچیان در انتقال 33 راس احشام قاچاق ناکام ماندند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، سرهنگ تیمور دولتیاری   در تشریح این خبر گفت :ماموران انتظامی کلانتری 11 این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه های پلیسی از قصد انتقال سه محموله احشام قاچاق توسط قاچاقچیان از مسیر فرعی مطله و موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود : ماموران با تشکیل اکیپی با همکاری ماموران انتظامی پاسگاه ایسین به محل و مسیر تردد قاچاقچیان واقع درجادهای خاکی روستای آب زمینو اعزام و حین گشت زنی در محل به سه دستگاه خودرو حامل بار قاچاق برخورد و دستور توقف دادند.

این مسئول انتظامی اظهار داشت: قاچاقچیان بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که در یک عملیات تعقیب و گریز سریع خودروها متوقف و در بازرسی از آنها جمعا تعداد 33 راس گوسفند زنده قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی بندرعباس ارزش این محموله قاچاق کشف شده در این عملیات را یک میلیارد ریال عنوان نموده و خاطر نشان کرد در این رابطه 3 متهم دستگیر و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز