دیدار اعضای خانه جوان بندرعباس با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان

۱۴۰۰/۰۱/۲۱ - ۱۰:۳۳:۰۱
کد خبر: ۱۱۶۲۶۵۱
دیدار اعضای خانه جوان بندرعباس با مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان
اعضای خانه جوان بندرعباس به همراه عامری معاونت امور جوانان اداره کل با محمود رضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان نیز دیدار داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جمع جوانان و اعضای خانه جوان ضمن تبریک سال جدیداظهارداشت: خانه جوان بندرعباس در سالی که گذشت فعالیت ها و عملکردهای موثر وبسیار زیادی انجام دادند.

امیاری افزود:راه اندازی سامانه مجازی خانه جوان درراستای ارتباط با جوانان و مطالعه وضعیت موجود در تمام شاخص های مرتبط با جوانان می تواند عملکرد و فعالیت های خانه جوان را بیشتر و نمایان تر کند.

وی بیان نمود:با تعامل موثرخانه جوان بندرعباس با دستگاههای دولتی و نهادهای اجتماعی می توان گام های موثر و مفیدی در راستای اهداف جوانان برداشت که باعث رشد و توسعه برنامه ها و اهداف جوانان می گردد.

امیاری در ادامه افزود : مهین زارع رئیس گروه مشارکت های اجتماعی جوانان گزارشی از عملکرد این حوزه بیان داشت و از ثبت و صدور سازمان های مردم نهاد با رقم130درصد و رشد کمی 19سمن در دریافت کد شناسه خبرداد.

گفتنی است: درسال گذشته مدیرکل ورزش وجوانان 18 جلسه با سمن ها و اعضای سازمان های مردم نهاد ( طرح سه شنبه های جوانان با مدیرکل)داشت و حدود 96درصد از مصوبات این جلسات تحقق یافته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز