ضرورت دارد فرهنگیان استان از یک درمانگاه مجهز برخوردار باشند

۱۴۰۰/۰۱/۲۶ - ۰۹:۰۱:۴۴
کد خبر: ۱۱۶۵۳۶۹
ضرورت دارد فرهنگیان استان از یک درمانگاه مجهز برخوردار باشند
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به جمعیت و ضرورت توجه و رسیدگی به رفاه فرهنگیان، وجود یک درمانگاه مجهز فرهنگیان نیاز است. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی رئوفی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان با تبریک حلول ماه مبارک رمضان و تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا، عنوان کرد: آموزش مباحث دینی، اخلاقی و معنوی متناسب با سن دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی از طریق شبکه شاد ارائه شود، چون این آموزش ها در کاهش آسیب های اجتماعی، بسیار موثر است.  

وی ادامه داد: امکانات خوبی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان وجود دارد که باید به والدین و دانش آموزان معرفی و مورد استفاده قرار گیرد.  

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان بر لزوم به روز رسانی تجهیزات درمانگاه فرهنگیان استان تاکید کرد و افزود: تأمین نیروی انسانی کارآمد از کلاس های درس حاصل می شود و ضرورت دارد افرادی که متولی تربیت نیروی انسانی برای تداوم پیشرفت جامعه هستند از امکانات رفاهی مناسب برخوردار باشند .

ناجی با بیان اینکه مقوله درمان از اولویت های اصلی برای هر قشری از جامعه است، بیان داشت: با توجه به جمعیت معلمان و ضرورت توجه و رسیدگی به رفاه مربیان نسل آینده کشور، وجود یک درمانگاه مجهز فرهنگیان نیاز ضروری استان است.

این مسئول تلاش بیشتر را در راستا ساخت و تجهیز درمانگاه فرهنگیان خواستار شد و تضریح کرد: از تمام ظرفیت‌های موجود در استان از جمله ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و پیمانکاران بزرگ فعال در استان و همچنین خیرین، برای کمک به بهبود امکانات درمانگاه فرهنگیان هرمزگان، استفاده کرد.  

ناجی گفت: برای تامین مسکن فرهنگیان هرمزگان نیز اقدام مناسب انجام شود تا همه فرهنگیان از مسکن مناسب برخوردار باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز