وضعیت آب سه شهر و ۱۴ روستای بستک بهبود یافت

۱۴۰۰/۰۱/۳۰ - ۰۹:۳۱:۴۵
کد خبر: ۱۱۶۷۲۴۱
وضعیت آب سه شهر و ۱۴ روستای بستک بهبود یافت
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، گفت: با مجموع اقدامات انجام شده، وضعیت آب بستک بهبود و تنش های آبی در این شهرستان کاهش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، امین قصمی با بیان اینکه چاه های دشت لاور میستان تأمین کننده آب شهرها و روستاهای مسیر خط انتقال است، افزود: با بروز خشکسالی و کم بارشی طی یک سال اخیر آب دشت های بستک افت کرده و شاهد تنش آبی طی یک ماه گذشته در شهرها و روستاهای این شهرستان بودیم.

وی ادامه داد، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان برای رفع این مشکل و افزایش ظرفیت تولید آب بستک، اقدام به کف شکنی چاه های شماره سه و پنج دشت لاور میستان کرد که با اتمام این عملیات، ظرفیت تولید آب بستک افزایش و بخشی از کمبودهای آب این شهرستان جبران شد.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، با این اقدام، کمبود آب 29 هزار نفر در شهرهای بستک، جناح، کوهیج و روستاهای میستان، لاور میستان، گرن، میان تیر، پادرو، نهند، مغدان، فاریاب، گتاو، کاشونی، خلوص، کهتویه، چاله فرامرزان و داربست جبران شد.

قصمی ادامه داد، شرکت آب و فاضلاب هرمزگان به منظور بهبود وضعیت آب شهرستان بستک، کف شکنی، حفر چاه جدید و همچنین آزمایش پمپاژ چاه آهکی شماره سه را در دست اقدام دارد.

وی ابراز امیدواری کرد، با عملیاتی شدن این طرح ها، نیاز آبی مردم شهرستان بستک مرتفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز