جدیت در پیگیری مسکن فرهنگیان

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰:۰۳
کد خبر: ۱۱۶۸۷۹۳
جدیت در پیگیری مسکن فرهنگیان
مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان ،گفت: آموزش و پرورش تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت رفاهی فرهنگیان بکار گرفته است و در این راستا، مسکن فرهنگیان با جدیت در حال پیگیری است. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،سومین نشست شورای معاونین ناحیه دو با حضور ایرج بیت اللهی مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ، سید هادی حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و شورای معاونین در محل دفتر ریاست ناحیه دو برگزار شد .

بیت اللهی با تبریک سال جدید و ماه مبارک رمضان، ماه بندگی بیان داشت: رمضان، ماه نیایش و ماه بندگی‌های خالصانه فرا رسید و خداوند متعال فرصت حضور در بهترین ماهش را بر ما ارزانی داشت تا با بهره‌گیری از تعالیم جانبخش الهی و تأسی از سیره پیامبر اکرم‌(ص) و ائمه اطهار(ع) بتوانیم غبار تن را در زلال چشمه‌های پر برکت این ماه صیقل دهیم.

وی افزود: یکی از مواردی که آموزش و پرورش با جدیت پیگیر آن می باشد، امورات رفاهی فرهنگیان است که در همین راستا طرح ملی مسکن فرهنگیان در اولویت کاری قرار دارد.

به گفته بیت اللهی، در این مدت کوتاه تمام تلاشها بکاررفته و چندین جلسه مشترک با مسکن و شهرسازی و همچنین استاندار هرمزگان انجام شده که خوشبختانه به نتایج خوبی دست پیدا کرده ایم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ادامه داد: کیفیت بخشی به آموزش های درسی و پرورشی و توجه به تربیت ابعاد مختلف شخصیت دانش آموزان از بارز ترین اهداف سند تحول بنیادین است و می توان گفت که تربیت انسان کامل و تکامل مطلوب آن بر پایه استعداد های درونی، جکیده و عصاره برنامه سند تحول بنیادین است.

بیت اللهی تصریح کرد: نباید حاشیه نشینی، شهری یا روستائی و یا فاصله و مسافت مدارس دلیلی بر اجرا نشدن عدالت آموزشی باشد، بلکه هر دانش آموز در هر مکانی و مدرسه ای باید بستر مناسب را برای پرورش استعداد های خود داشته باشد و از آموزش های مناسب در این زمینه برخوردار گردد.  

لازم به ذکر است، شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه دو بندرعباس با دستور کار اولویت ها  ساماندهی  دانش آموز و کلاس و معلم و تجهیزات، محور برنامه ها متناسب با سند تحول، بسته های تحولی، رفاء و معیشیت فرهنگیان، کیفیت بخشی آموزشی تمام ساحتی، ارزشیابی پیشرفت تحصیلی،  ارتباط موثر و اثر بخش با ارکان آموزش، ستاد کرونا رعایت پروتکل بهداشتی برگزار شد.

در پایان اعضاء شورای معاونین ضمن گزارش برنامه های آموزشی، پرورشی وپژوهشی مشکلات و برنامه های سال تحصیلی 1400 -1401 را ارائه دادند.

 

نظر شما