ایزوایکو با افتخار درکنار کادر درمان ایستاده است 

۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۲:۲۱
کد خبر: ۱۱۶۸۸۸۸
ایزوایکو با افتخار درکنار کادر درمان ایستاده است 
مدیرعامل ایزوایکو طی نشستی با فرشیدی ریاست دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ضمن تشکر و قدردانی از زحمات کادر درمان استان تأکید کرد: مجموعه ایزوایکو به عنوان یکی از مجموعه های بزرگ صنعتی در استان و کشور سعی دارد با درنظر گرفتن تمامی نکات و پروتوکولهای بهداشتی تا حد امکان از دغدغه های عزیزان کادر درمان بکاهد. 

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،رضائیان اصل  ادامه داد: در این مورد بسیار محکم و پرقدرت در کنار کارکنان حوزه بهداشت و درمان ایستاده ایم.

رضائیان اصل با بیان اینکه نگرانی های حوزه بهداشت و درمان جهت حفظ سلامت و جان افراد جامعه است یادآور شد: مجموعه ایزوایکو در مسیر تولیدات و فعالیت خود درحال حرکت است و بی تردید برای موفقیت و رسیدن به اهداف در این راه نیاز به رعایت کامل مسائل ایمنی و بهداشتی امری مهم و اساسی است.

وی با اشاره به تشکیل ستاد کرونا در مجتمع ایزوایکو و برگزاری جلسات ادواری و منظم گفت: با توجه به نوع فعالیت و تعداد پرسنل شاغل در مجتمع رویه هایی تهیه و تدوین شده که در شرایط شیوع ویروس کرونا از سلامت پرسنل و کارکنان حفاظت و حراست شود.

در پایان این نشست مدیرعامل مجموعه ایزوایکو در راستای مسئولیت های اجتماعی صنایع ضمن اهدای تعداد 50عدد کپسول اکسیژن با تمامی متعلقات لازم ازجمله مانومتر ، رگلاتور ، شلنگ و ماسک اکسیژن به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس یادآور شد: مجموعه کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ایزوایکو با افتخار در کنار کادر درمان ایستاده است.

 

نظر شما