رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خبر داد؛

توزیع ۳۲۵ بسته کمک معیشتی در جریان سرکشی رئیس کل دادگستری هرمزگان از خانواده زندانیان نیازمند

۱۴۰۰/۰۲/۰۷ - ۱۲:۳۷:۰۱
کد خبر: ۱۱۷۱۳۰۸
توزیع ۳۲۵ بسته کمک معیشتی در جریان سرکشی رئیس کل دادگستری هرمزگان از خانواده زندانیان نیازمند
همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) مبنی بر کمک مؤمنانه و دستگیری از نیازمندان ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان و جمعی از مسئولین ، از خانواده زندانیان نیازمند سرکشی و از نزدیک مشکلات آنها را بررسی نمودند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این دیدارها با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات خانواده‌های زندانیان گفت: نوعدوستی و دستگیری از مردم در آموزه های دین مبین اسلام از جایگاه ویژه ای برخوردار است و ترویج فرهنگ ایثار، انفاق و کمک به دیگران می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی اثرگذار باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: حمایت مادی و معنوی از خانواده‌های زندانیان یک ضرورت و از اولویت‌های سازمانی است و این موضوع همواره و به مناسبت های مختلف مورد تأکید ریاست محترم قوه قضاییه می باشد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان اینکه با هدف رعایت دستورالعمل های بهداشتی و حفظ احترام و شأن این خانواده‌ها، بازدید‌ها به صورت جداگانه انجام شد افزود: همزمان با ایام پرفضیلت ماه مبارک رمضان تعداد ۳۲۵ بسته کمک معیشتی شامل مایحتاج ضروری به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۶۲ میلیون ریال نیز به خانواده های تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان استان هرمزگان اهدا شد.

 

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین تصریح کرد: استفاده از ظرفیت‌های قانونی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی برای کمک به آزادی زندانیان نیازمند از جمله دستاورد‌های این دیدار‌ها بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز