کسبه بندرعباس در انتظار کوچکترین حمایت / لطمه جدی کرونا به کسبه شهرهای قرمز

۱۴۰۰/۰۲/۱۷ - ۲۱:۵۵:۵۹
کد خبر: ۱۱۷۵۶۶۴
کسبه بندرعباس در انتظار کوچکترین حمایت / لطمه جدی کرونا به کسبه شهرهای قرمز
با تداوم محدودیت های کرونایی در شهر های قرمز از جمله بندرعباس و پس از چندین نوبت تعطیلی در برخی مشاغل،کسبه در انتظار کوچکترین حمایت از سوی دولت،اصناف و اتحادیه ها هستند.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان،در آستانه تعطیلی چهارمین هفته برخی از مشاغل در بندرعباس و دیگر شهرهای قرمز استان هرمزگان شاهد نارضایتی هایی از سوی کسبه به دلیل ضرر و زیان های وارده به این مشاغل و به موازت آن عدم حمایت از آنها هستیم.

 جدا از اینکه برای ریشه کنی این ویروس منحوس همه در هر سمت و شغلی باید تلاش کنیم ،در نظر داشته باشیم که فشار مقابله با ویروس کرونا تنها بر دوش کادر درمان و کسبه نباشد و همانطور که گفته شد همه برای مقابله با کرونا باهم و برابر تلاش کنیم.

از این جهت انتظار می رود اگر محدودیتی چنین سنگین برای برخی کسبه اعمال شده است، حداقل بسته های حمایتی نقدی،تعویق اقساط و یا بهره مندی از برخی مزایا  همچون  بخشودگی مالیات، جرائم،آبونمان و ...از سوی تصمیم گیران برای این هم میهنان نجیب در نظر گرفته شود.

همچنین می توان حداقل در ساعاتی از روز و به صورت شیفتی محدودیت برای برخی از صنوف برداشته شود تا آنها نیز بتوانند ارتزاق کنند و درآمدی حداقلی داشته باشند.

بی شک انتظاربجایی خواهد بود اگر قشری که حداکثر همکاری و فشار در مقابله با کرونا بر دوش داشته است،حداقل حمایت ها از ایشان در جهت جبران خسارت های وارده نه پاداش صورت پذیرد.

  کاظم محمدیان مصمم

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز