فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات جاسک :

رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری مهمترین رکن در برگزاری انتخابات است

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۱۵:۴۷
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۱
رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری مهمترین رکن در برگزاری انتخابات است
رادمهر در جلسه با نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رای : با تعامل و همکاری همه اعضا مستقر در شعبه اخذ رأی اعم از عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، انتظامی و نمایندگان داوطلبان باید به دنبال برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، محمد رادمهر فرماندار و رئیس هیئت اجرایی انتخابات در شهرستان جاسک در این جلسه با بیان اینکه رعایت اصل بی طرفی و پیروی از مر قانون برای برگزاری یک انتخابات سالم ، گفت : کسانی در جاسک به عنوان نماینده فرماندار برای شعب اخذ رأی انتخاب شده‌اند که دارای سابقه در برگزاری انتخابات هستند.

 

 

وی یادآور شد: باید نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی یک هماهنگ کننده بسیار خوب بین تمامی اعضای شعبه و تعامل خوب با نیروهایی که در بحث نظم و امنیت و هیئت نظارت شعب اخذ رأی داشته باشند.

 

فرماندار جاسک بیان داشت : برگزار کنندگان انتخابات، امانت ‌دار مردم هستند و باید از رای مردم به عنوان حق الناس حفاظت کنند و این به عنوان اصل اساسی در انتخابات محسوب می شود.

 

 

 وی افزود: نمایندگان فرماندار باید مسلط و مجهز به قانون انتخابات و از نظر اخلاقی نماد نظم، سعه صدر و خویشتندار باشند تا فرایند اخذ رأی بدون کوچکترین مسأله و چالشی پیش برود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز