فرماندار جاسک گفت :

خروجی نظارت و بازرسی از بازار باید مردم احساس کنند

۱۴۰۰/۰۲/۲۲ - ۰۸:۲۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۷۷۹۴۷
خروجی نظارت و بازرسی از بازار باید مردم احساس کنند
خدمت به مردم حق الناس است و باید انرا بدرستی ادا کنیم ،تعزیرات نقش مهمی در نظارتها دارد و باید پای کار باشد، تیم بارزسی باید کامل و در صورت مشاهده تخلف بویژه گرانفروشی فوری اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، محمد رادمهر فرماندار شهرستان جاسک ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار گفت : توزیع اقلام تنظیم بازار حق تمام شهروندان جاسکی است و باید درشهر ها و مراکز بخش ها ، دهستان ها و روستاهای پرجمعیت نیز توزیع شود و همچنین از طریق دهیاران مراکز توزیع اقلام ضروری با قیمت تنظیم بازار در شهرها اطلاع رسانی مناسب صورت گیرد.

 

رادمهر افزود : باتوجه به فعالیت مشاغل شماره ۲ اکیپ ستاد مدیریت کرونا نیز بازدید مستمر از واحدهای صنفی مربوطه جهت رعایت پروتکل های بهداشتی داشته باشند.

 

فرماندار وِ رِییس ستاد تنظیم بازار شهرستان جاسک با بیان اینکه ، هیچ گونه کوتاهی در خدمات رسانی به مردم پذیرفتنی نیست بیان داشت : در خدمات رسانی مدیران باید تلاش کنند براساس شرح وظایف تعیین شده به مردم خدمت کنند.

 

وی افزود : اگر کسانی بخواهند در خدمت رسانی به مردم اخلال ایجاد کند با انان برخورد می شود و در این زمینه با کسی تعارف نداریم. 

 

فرماندار گفت :گشت های مشترک بر نظارت مستمر و صحیح بر اصناف و یکسان سازی قیمت کالا ها اقدام جدی نمایند ، در صورت مشاهد با فروشنده متخلف طبق قانون برخورد شود.

 

 

وی در پایان گفت : در ماه مبارک رمضان در چند مرحله اقلام ضروری از جمله ۶۵تن برنج ،۷۵تن روغن ،۶۵تن شکر و ۶۰تن مرغ گرم جذب و در سطح شهرستان توزیع شده است .

نظر شما
پرونده ویژه