-عالم اهل سنت جنوب کشور:

قرارگاه تحول محلات برگرفته از سنت پیامبر گرامی اسلام است

۱۴۰۰/۰۲/۲۸ - ۱۰:۲۱:۱۴
کد خبر: ۱۱۸۰۵۵۱
قرارگاه تحول محلات برگرفته از سنت پیامبر گرامی اسلام است
بازماندگان گفت: :قرار گاه تحول محلات برگرفته از سنت پیامبر گرامی اسلام وهمانند دستوری است که حضرت محمد(ص) به تک تک مسلمانان داده است.

شیخ حسین بازماندگان، امام جمعه بندرپل در گفتگو اختصاصی با خبرنگار برنا در هرمزگان،گفت:قرار گاه تحول محلات برگرفته از سنت پیامبر گرامی اسلام وهمانند دستوری است که حضرت محمد(ص) به تک تک مسلمانان داده؛ پس قرار گرفتن در سنگر پر افتخار قرارگاه تحول محلات، یعنی دفاع از از آموزه های دین مبین اسلام. 

شیخ بازماندگان افزود :همان‌طور که مقام معظم رهبری دامت برکاته دغدغه معیشت مردم را دارند، باید همه آحاد مردم و بویژه روحانیت معزز به میدان بیایند و با همراهی و همکاری بسیجیان این امر مبارک را تحقق بخشند. 

ویعنوان کرد: بحمدلله همیشه در طول تاریخ روحانیت علمدار بوده و درخط مقدم قرار داشتند و نبض جامعه و قلوب مردم را با اخلاق برگرفته از سیره بزرگان دین در اختیار داشتند؛ پیشنهاد می کنم جهت لبیک گفتن به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله خامنه ای مدظله‌العالی باتمام توان به میدان بیایند و کار تشکیلاتی را با همکاری سپاه پاسداران و بسیج مردمی ساماندهیکنند.

عالم اهل سنت جنوب کشور با بیان اینکه هر مسجد باید تبدیل به یک قرارگاه تحول محلات شود، خاطر نشان کرد: قرارگاه تحول محلات برگرفته از سنت نبوی است که زود به موفقیت می رسد و مردم خواهان مردم سالاری هستند و یکی از راههای مردم سالاری همین مشارکت ها است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز