مشاور رییس جمهور در نشست شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم بیان کرد؛

عملکرد مناطق آزاد منطبق بر شعار سال طراحی می شود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۷:۳۲
کد خبر: ۱۱۸۲۰۴۸
عملکرد مناطق آزاد منطبق بر شعار سال طراحی می شود
مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشورگفت: تمام اقدامات مناطق آزاد در سال 1400 مبتنی بر تحقق شعار سال و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) طراحی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنادر هرمزگان، حمیدرضا مومنی در نشست شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم که با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم به همراه جمعی از معاونان و مدیران این سازمان برگزار شد، بیان داشت: افزایش روند فعالیت های تولیدی با پشتیبانی ها و مانع زدایی هایی که برای آن برنامه ریزی شده، تحولی در توسعه مناطق آزاد و به دنبال آن در تمامی کشور رقم خواهد زد.

وی بر لزوم تبادل افکار بین مناطق آزاد تاکید کرد و گفت: افزایش سطح دانش و آگاهی کارشناسان مناطق در حوزه اجرا و برنامه ریزی،  ممیزی منابع انسانی و دارایی های سرمایه ای در مناطق به قرار گرفتن در مسیر توسعه کمک می کند.

مومنی با اشاره به تدوین برنامه هفتم توسعه از مسوولان در مناطق آزاد خواست تا با نگاه کارشناسی به قوانین، نقطه نظرات خود را در خصوص برنامه هفتم توسعه و اصلاح قانون چگونگی اداره مناطق آزاد به دبیرخانه شورای عالی ارسال نمایند.

مشاور رییس جمهور همچنین از ابلاغ ساختار سازمانی دبیرخانه شورای عالی خبر داد و گفت: طبق این ساختار شورای عالی مناطق آزاد با 3 معاونت و 53 پست اجرایی فعالیت خواهد کرد و سه مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات، تامین مالی و روابط عمومی و امور بین الملل به صورت مستقیم زیر نظر مدیران عامل فعالیت خواهند کرد.

وی بر نقش ویژه و مهم حوزه روابط عمومی در اطلاع رسانی شایسته حجم فعالیت های اتفاق افتاده در مناطق آزاد و تاثیر مناطق در توسعه، اشتغالزایی و ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و خواستار انعکاس بهتر این فعالیت ها و معرفی محتوای اقدامات انجام شده در این مناطق شد. 

دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور در پایان از میزبانی شایسته منطقه آزاد قشم در برگزاری نشست هم اندیشی مدیران عامل مناطق آزاد کشور قدردانی کرد .

در ادامه جلسه معاونان سازمان منطقه آزاد قشم به ارائه گزارش عملکرد معاونت ها در سال گذشته پرداختند.

گفتنی است، نشست شورای برنامه ریزی سازمان منطقه آزاد قشم با حضور حمیدرضا مومنی، مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری و صنعتی کشور، علی درویش پور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و معاونان و مدیران این سازمان، صبح امروز جمعه 31 اردیبهشت ماه، در مرکز بین المللی رشد قشم برگزار شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز