بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه های بندرعباس و هنگام (کلاس F)

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۰۸:۲۰:۵۱
کد خبر: ۱۱۸۵۳۷۷
بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از نیروگاه های بندرعباس و هنگام (کلاس F)
عباسی رئیس کمیسیون به همراه اعضای کمیسیون انرژی مجلس شواری اسلامی با استقبال احمد مرادی نایب رئیس این کمیسیون و مدرس معاون عمرانی استاندار جهت بازدید از نیروگاه های بندرعباس و قشم و پالایشگاه‌های بندرعباس، ستاره خلیج فارس و گورزین قشم و برگزاری نشست با مدیران پالایشگاهی و صنعت برق وارد بندرعباس شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ اعضای کمیسیون انرژی مجلس به همراه طرزطلب مدیرعامل شرکت مادرتخصصی تولید نیروی برق حرارتی کشور، سجادی معاون منابع انسانی شرکت مادرتخصصی توانیر، مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان و سلیمی مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از این نیروگاه بازدید و نشستی را در راستای رفع مشکلات صنعت برق در حوزه نیروگاهی برگزار کردند.

در ابتدای نشست مهرانی مدیرعامل شرکت تولید نیروی برق استان ضمن بیان گزارشی از نیروگاه‌های در حال بهره‌برداری در استان، پروژه‌های نیروگاهی در حال ساخت و چالش‌های پیش روی تولید برق در استان هرمزگان را در جلسه مطرح و برنامه‌های پیشنهادی در بخش تولید را بیان نمود.

ایشان در ادامه تاکید کرد: بهینه سازی بخش تولید، نیاز به تخصیص بودجه مناسب جهت بازسازی نیروگاه‌های فرسوده و همچنین تأمین گاز با فشار مناسب برای کم تر شدن استهلاک تأسیسات و کاهش آلودگی‌های زیست محیطی نیروگاه‌های حرارتی در زمستان دارد.

در ادامه عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس ضمن پذیرش مسائل و مشکلات تولید برق در استان هرمزگان، قول مساعد جهت همکاری دستگاه‌های زیربط را ارائه نمود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز