مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:

رضایت وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه های مبتنی بر سند تحول در هرمزگان/۳۰۰ فعالیت سند تحول در سال جاری کاهش پیدا کرده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۸ - ۱۱:۵۴:۲۳
کد خبر: ۱۱۸۵۵۵۰
رضایت وزارت آموزش و پرورش از اجرای برنامه های مبتنی بر سند تحول در هرمزگان/۳۰۰ فعالیت سند تحول در سال جاری کاهش پیدا کرده است
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت : در سال تحصیلی آینده ، حدود 50 برنامه و همچنین 300 فعالیت مبتنی بر سند تحول نسبت به سال تحصیلی گذشته کاهش یافته است.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ ایرج بیت اللهی در جلسه ستاد سند تحول بنیادین آموزش و پرورش هرمزگان گفت : بسیاری از برنامه ها و فعالیت ها سند تحول به صورت مطلوبی در سطح ستاد و مدرسه انجام شده است  ولی در راستای اطلاع رسانی آنها باید اهتمام بیشتری داشته باشیم.

وی افزود : برخی از فعالیت ها حقیقتاً نیاز به اطلاع رسانی بیشتری دارند چون پیشبرد برنامه ها و تحقق اهداف مورد نظر در بکارگیری و همراهی از ظرفیت دستگاهها و نهاد های برون‌سازمانی میسر می شود.

بیت اللهی ادامه داد : هر حوزه و معاونت باید بسته های رسانه‌ای از برنامه‌های خود را تهیه و به دبیرخانه ارسال نمایند و دبیرخانه با روابط عمومی جهت پوشش خبری مناسب هماهنگی لازم را انجام دهد.

به گفته این مسئول، آموزش و پرورش استان هرمزگان در اجرای سند تحول بنیادین مطابق با فرمت جدید دارای عملکرد مطلوبی بوده است به گونه ای که مطابق اعلام وزارت آموزش و پرورش، عملکرد استان در زمینه اجرای برنامه های مبتنی بر سند رضایت بخش و مناسب بوده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از کاهش برنامه ها و فعالیت های سند تحول در سطح مدرسه خبر داد و اضافه کرد: در سال تحصیلی آینده و با توجه به بیماری کرونا، حدود 50 برنامه و همچنین 300  فعالیت مبتنی بر سند تحول در سال جاری کاهش پیدا کرده است.

بیت اللهی تصریح کرد: هر واحد باید با حوزه های متناظر در وزارتخانه برای هماهنگی لازم جهت تنظیم برش های برنامه‌های استانی مبتنی بر سند تحول و برنامه ها شش گانه تعلیم و تربیت انجام دهد.

وی، در نظر گرفتن اولویت های شش گانه مقام عالی وزارت در سند تحول بنیادین شامل: اجرای برنامه های مبتنی بر سند تحول بنیادین، توانمندسازی نیروی انسانی، بهبود نظام سنجش و ارزشیابی نظام آموزشی، تحول برنامه درسی، تحول در دانش آموز، تحول در مدرسه و پیگیری اجرا و ارزیابی برنامه‌های تحولی از سوی مجریان سند تحول بنیادین استان هرمزگان را خواستار شد.

بیت اللهی گفت: برنامه ها، هدف های عملیاتی و راهکارهای سند تحول در جلسه گفتمان سازی سند به صورت هفتگی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد و فرهنگیانی که در اجرا یا تدوین سند، نقد یا پیشنهاداتی دارند می توانند به ستاد اجرای سند تحول بنیادین ارسال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز