رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان خبر داد :

طرح ویژه نظارتی هوشمند در استان هرمزگان آغاز شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۱ - ۰۸:۴۰:۰۱
کد خبر: ۱۱۸۶۹۹۷
طرح ویژه نظارتی هوشمند در استان هرمزگان آغاز شد
رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان اظهار داشت : در راستای استفاده از ظرفیت سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارها این طرح تدوین و از 8 خرداد آغاز و تا 28 خردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ خلیل قاسمی افزود : استفاده از ظرفیت سامانه های مذکور با تشدید بازرسی و نظارت از مراکز تامین و عرضه اقلام مورد نیاز شهروندان با اهداف تعیین شده می تواند نقش موثری در نظارت و بازرسی از تولید تا توزیع و نهایتاً مصرف کننده داشته باشد.

وی بیان داشت : این طرح در راستای صیانت از حقوق مصرف کنندگان و به منظور ایجاد آرامش در فضای روانی جامعه و استفاده از ظرفیت سامانه ها جهت انجام بازرسی های هدفمند و اثرگذار بمنظور جلوگیری از کمبود و افزایش غیرمنطقی کالاهاست. 

وی اهداف طرح را ثبت تمامی مراکز نگهداری کالا در سامانه جامع انبارها و اخذ تاییدیه ثبت نام از ادارات (چه دارای کالای مشمول و غیر مشمول)، رد یا تایید بارنامه ها، ثبت رسید و حواله ها(ورودی و خروجی کالا)به صورت روزانه و مستمر و ثبت موجودی دوره ای در بازه ی زمانی 25 الی 28 هر ماه اعلام کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در ادامه بیان داشت : این طرح با همکاری و گشتهای مشترک بین دستگاههای تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، مرکز بهداشت و... خواهد بود که در این بین تشدید بازرسی ها و برخورد با مراکز مذکور براساس شیوه نامه بازرسی از انبارها و مراکز نگهداری کالا انجام می پذیرد.

قاسمی تصریح کرد : برخورد با تخلفاتی نظیر احتکار ، قاچاق ، عرضه خارج  از شبکه ، اخفا و امتناع از عرضه کالا و ... از مورد بارز در بازرسی های این طرح خواهد بود.

وی در پایان افزود : شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می توانند با تماس تلفنی به سامانه 124 آن را اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به شکایت واصله رسیدگی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز