معاون استاندار هرمزگان در بازدید از اسکله و انبار نفت باهنر:

توان فنی پخش فرآورده های نفتی در تعامل با بخش خصوصی بی نظیر است

۱۴۰۰/۰۳/۱۷ - ۱۰:۱۷:۴۷
کد خبر: ۱۱۸۹۲۰۹
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان به همراه اعضای هیات مدیره شرکت خصوصی فعال در جابجایی فرآورده های نفتی از انبار نفت شهید باهنر بندرعباس و اسکله نفتی آن بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ بمنظور ارتقای جایگاه استان هرمزگان در جابجایی فرآورده های نفتی ، رضا مدرس معاون استاندار در امور سرمایه گذاری و بین الملل به همراه تنی چند از مدیران شرکت های خصوصی علاقه مند به سرمایه گذاری در استان از تجهیزات و امکانات سخت افزاری و توان فنی انبار نفت شهید باهنر بندرعباس و اسکله نفتی شهید باهنر بازدید کردند.

در ابتدای این بازدید عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر منطقه هرمزگان توضیحاتی درباره حجم عملیات انتقال فرآورده در تاسیسات و عملیات این منطقه ارائه داد.

مدیر منطقه هرمزگان نیز در این دیدار گفت : پخش فرآورده های نفتی هرمزگان به عنوان یکی از مناطق مهم تامین سوخت پایدار در کشور بر اساس سیاست های مورد نظر وزارت نفت آماده تسهیل در همکاری با بخش خصوصی بوده و هست.

سپس مرتضی عابدینی معاون فنی و عملیاتی درباره مشخصات و قابلیت های ذخیره سازی در این انبار اطلاعاتی را در اختیار معاون استاندار هرمزگان و حاضران قرار داد.

در انتهای این بازدید معاون استاندار هرمزگان با بیان  این مطلب  که در استان هرمزگان قابلیت های اقتصادی بالایی برای سرمایه گذاری وجود دارد گفت : جذب سرمایه گذار و رفع موانع حضور آنها در استان علاوه بر رونق اقتصادی در استان موجب ایجاد اشتغال پایدار نیز خواهد شد که این امر همواره مورد دقت و تاکید استاندار محترم بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز