در جلسه کمیته سلامت تاکید شد:

اجرای دقیق برنامه های حفاظت کارکنان در برابر بیماری کرونا

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۴:۱۶
کد خبر: ۱۱۸۹۶۲۹
اجرای دقیق برنامه های حفاظت کارکنان در برابر بیماری کرونا
کمیته سلامت پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان با حضور مسولین بهداری و بهداشت صنعت نفت هرمزگان تشکیل شد و راه های حفاظت بیشتر از سلامت کارکنان و خانواده های آنها بررسی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در ابتدای این جلسه عبدالله احمدی کمر پشتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان ؛ با تاکید بر اهمیت حفظ سلامت کارکنان گفت : شرایط عملیاتی خاص و اهمیت منطقه هرمزگان در وظیفه خطیر سوخت رسانی موجب می شود همواره اهمیت نیروهای انسانی و سلامت آنها و خانواده هایشان برای ما در اولویت برنامه ریزی ها قرار گیرد.

مدیر منطقه هرمزگان افزود : اقدامات بسیار گسترده ای از جمله توزیع اقلام بهداشتی و حفاظتی در میان کارکنان مراجعان و رانندگان حمل فرآورده نفتی انجام شده و تمهیدات لازم مانند: فاصله گذاری اجتماعی و ... با جدیت رعایت می شود.

عبدالله احمدی کمرپشتی ادامه داد: از ابتدای همه گیری این بیماری از حضور کارکنانی که خود یا خانواده شان مبتلا یا مشکوک به انتقال ویروس بوده اند، در محل کار جلوگیری می شود.

احمدی کمرپشتی در پایان از تلاش های همکاران بهداری و بهداشت صنعت نفت هرمزگان تقدیر کرد و افزود: در سال گذشته متاسفانه تعداد زیادی از همکاران یا خانواده های آنان درگیر بیماری کرونا شدند و وقتی از همه آنها در مورد خدمات و مشاوره و پیگیرهای بهداری چه در شهرک مروارید و چه در شهر بندرعباس سوال کردیم همه بر تلاش ها و زحمات کادر خدوم بهداری و بهداشت صنعت نفت هرمزگان اذعان داشتند.

در ادامه جلسه باتوجه به استمرار وضعیت قرمز کرونایی در شهر بندرعباس و شهرستان ها و قرنطینه تعدادی از روستاها تمهیدات لازم برای کنترل ورود کارکنان و مراجعان به تاسیسات و عملیات اتخاذ شد. همچنین مقرر شد مقررات حفاظتی و بهداشتی با دقت بیشتری مورد توجه قرار گیرد.

دکتر کرباسچی معاون بهداشت و درمان هرمزگان نیز با تاکید بر لزوم قطع زنجیره بیماری کرونا از تشدید اقدامات بهداری و بهداشت هرمزگان در این زمینه خبر داد.

از دیگر موارد مورد بررسی در این جلسه کمیته سلامت پیگیری وضعیت آزمایشات دوره ای طب صنعتی کارکنان بود.

 در این جلسه دکتر کرپاسچی معاون بهداشتی و درمان منطقه هرمزگان ریس مرکز بهداشتی درمانی امام رضا ، معاون هماهنگ کننده خدمات پشتیبانی و ریس روابط عمومی بهداری و بهداشت هرمزگان به عنوان میهمان حضور داشتند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز