با حضور اعضای هیات مدیره شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور:

راهکارهای تسهیل در بهبود پهلودهی کشتی ها و ایمنی اسکله نفتی لاوان بررسی شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۸ - ۰۸:۰۷:۱۲
کد خبر: ۱۱۸۹۶۳۱
راهکارهای تسهیل در بهبود پهلودهی کشتی ها و ایمنی اسکله نفتی لاوان بررسی شد
معاون مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی به همراه تنی چند از اعضای هیات مدیره این شرکت به همراه مقامات پالایشگاه لاوان و نفت فلات قاره راهکارهای تسهیل در پهلودهی کشتی ها و افزایش ایمنی اسکله های نفتی لاوان را بررسی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حمید قاسمی ده چشمه معاون مدیر عامل در جلسه کارگروه تسهیل امور سوخت رسانی و ایمنی اسکله لاوان گفت : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران با برنامه ریزی دقیق و تلاش مستمر کارکنان و تعامل با شرکت های پیمانکار در بخش خصوصی خدمت رسانی و سوخترسانی به جزایر و بنادر کشور را با قوت و قدرت انجام می دهد.

در این جلسه که نمایندگان شرکت ملی نفت فلات قاره ایران در لاوان و مسولین شرکت پالایش نفت لاوان هم حضور داشتند؛ راه کارهای افزایش ایمنی پهلودهی کشتی ها در اسکله های نفتی شماره 1 و 2 فلات قاره بررسی شد.

عباسی مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با تاکید بر ضرورت نگهداشت تجهیزات فنی با توجه به اقلیم خاص جزیره گفت: تعمیرات فندرهای این اسکله نفتی پس از برآورد هزینه و تامین بودجه آغاز خواهد شد.

 در سفر به جزیره لاوان، کشاورز مدیر مهندسی طرح ها، هاشمی معاون مدیر تامین و توزیع، سلوکی مشاور مدیر عامل نیز قاسمی ده چشمه را همراهی کردند.

در اثر تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه و بازدید میدانی و تخصصی از تجهیزات فنی، بارگیری کشتی های کاپوتاژی حمل فرآورده از مبدا اسکله نفتی لاوان با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

در ابتدای این بازدید سردشتی ریس ناحیه لاوان  و ربیعی رییس تامین و توزیع منطقه هرمزگان گزارشی از وضعیت کاپوتاژ فرآورده در منطقه هرمزگان ارائه کردند.

نظر شما