با اهدای لوح تقدیر توسط مدیرعامل:

از سلامت کاری و پاکدستی دو همکار منطقه هرمزگان تقدیر شد

۱۴۰۰/۰۳/۱۹ - ۱۲:۱۸:۰۹
کد خبر: ۱۱۹۰۳۷۳
از سلامت کاری و پاکدستی دو همکار منطقه هرمزگان تقدیر شد
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور از سلامت کاری و پاکدستی معین کورایی و محمد رضا پیوندی از کارکنان واحد کنترل نظارت منطقه هرمزگان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در اثر دقت عمل واحد کنترل نظارت و بازرسی ، تعدادی از متخلفان که با جعل صورت وضعیت و مدارک اقدام به قاچاق انواع فرآورده های نفتی و سوخت می کردند ؛ شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

عبدالله احمدی کمرپشتی در این زمینه گفت: در خلال پایش های مستمر واحدهای کنترلی و نظارتی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه هرمزگان در مجاری عرضه سوخت این استان ، کارشناسان به تعدادی از مدارک ارائه شده مشکوک شدند که برای بررسی های بیشتر، کنترل نامحسوس افراد و شرکت های مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه هرمزگان افزود: "با کشف این تخلف و گزارش آن به مراجع قضایی و ذیصلاح به تدبیر مدیرعامل محترم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور جناب مهندس ویس کرمی با هدف تکریم شرافت و پاکدستی و وظیفه شناسی کارکنان، آقایان معین کورایی رئیس و محمد رضا پیوندی کارشناس کنترل و نظارت این منطقه مفتخر به دریافت لوح تقدیر و پاداش شدند."

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی هرمزگان افزود: کارکنان پرتلاش این شرکت در منطقه هرمزگان علی رغم شرایط خاص حاکم بر این جغرافیا و طمعی که باندهای سازمان یافته قاچاق سوخت دارند؛ بدون وقفه سوخت مورد نیاز استان و کشور را تامین می کنند و با لطف خداوند هیچگونه کمبود و اختلالی در سوخت رسانی بوجود نیامده است.

عبدالله احمدی کمرپشتی در پایان با تقدیر از امانتداری و پاکدستی کارکنان خدوم منطقه هرمزگان گفت: سوخت امانت ملت در دست ماست و وظیفه داریم با سلامت کار و پاکدستی در صیانت از آن بکوشیم.

نظر شما
نظرات
s
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
0
0
بسیار عالی