در نشست استاندار هرمزگان با مدیران و عوامل اجرایی پایانه صادرات نفت در جاسک مطرح شد؛

فاز نخست پایانه صادرات نفت در جاسک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲ - ۰۸:۲۸:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۱۲۵۲
فاز نخست پایانه صادرات نفت در جاسک به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
استاندار هرمزگان گفت: احداث پایانه صادرات نفت در جاسک نمونه جهاد واقعی و یک کار فن آورانه است و فاز نخست این پایانه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ دکتر فریدون همتی در نشست با مدیران و عوامل اجرایی پروژه پایانه صادرات نفت در شهرستان جاسک ، عنوان کرد : این پروژه بزرگ و استراتژیک با احداث مجموعه های عظیم جهت انتقال نفت ، پیشرفت بسیار مناسبی داشته است. 

 
وی ادامه داد : این پروژه عظیم در سواحل مکران بیانگر توانمندی نیروهای متخصص داخلی است و در هر بخش از این‌ طرح، حقیقتا یک کار بزرگ اتفاق افتاد.
 
استاندار هرمزگان افزود: این پروژه به دست توانای مهندسان و نیروهای توانمند کشورمان اجرایی شد و اکنون در سواحل مکران چندین طرح زنجیره ای مرتبط اعم از پایانه صادراتی، مخازن نفت، خطوط انتقال و سایر مشاغل جانبی در حال انجام است.
 
دکتر همتی با اشاره به سرعت مناسب اجرای این پروژه در زمان کوتاه، یادآور شد: به زودی صادرات یک میلیون بشکه نفت از این پایانه صورت خواهد گرفت.
 
وی به مزیت‌های این طرح اشاره کرد و گفت: این کار به صورت کاملا بومی توسط مهندسان داخلی انجام گرفت و در این بخش صاحب سبک و تکنولوژی شدیم.
 
دکتر همتی در بخش دیگری از سخنان خود بر استفاده از نیروهای بومی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای اهالی منطقه تاکید کرد و افزود: توسعه در سواحل مکران باید به بهبود زندگی مردم بیانجامد.
 
زرین گل مشاور مدیرعامل شرکت نفت و گاز پارس هم در این نشست، با اشاره به حمایت های استاندار هرمزگان در رفع مشکلات احداث این پروژه از دکتر همتی استاندار هرمزگان و همچنین معاونت عمرانی استانداری و مدیران قدردانی کرد.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز