بازیابـی تــوان آمیتیس خسته در ایزوایکو

۱۴۰۰/۰۳/۲۳ - ۰۹:۴۳:۵۹
کد خبر: ۱۱۹۱۸۷۲
بازیابـی تــوان آمیتیس خسته در ایزوایکو
آمیتیس یک شناور از نوع جنرال کارگو (Generall Cargo) به طول 94.25 متر ، عرض 17 متر و ارتفاع 8.17 متر می باشد که عملیات تعمیرات اساسی شامل ؛ تعویض ورق بدنه – رنگ و سندبلاست بدنه ، مخازن انبارها ، درب های انبار و سوپر استراکچر – اورهال موتور اصلی و ژنراتورها – اورهال سیستم هیدرولیک دربهای شناور – اورهال سیستم رانش و پروانه – تعویض لوله های فرسوده – اورهال ولوها ، الکتروموتورها و پمپ های شناور پنجشنبه 20 خرداد 1400 با موفقیت به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ لازم به ذکر است اینگونه تعمیرات در سالهای گذشته به دلایل مختلف خارج از کشور انجام میشد که با تلاش و همت مهندسین و نیروهای توانمند مجموعه ایزوایکو و بومی سازی و به روز رسانی دانش تعمیرات امروزه در  بالاترین سطح و بهترین کیفیت در داخل کشور قابل انجام است. تأثیرات مستقیم انجام اینگونه عملیاتها باعث جلوگیری از خروج ارز گشته و مسیری است درجهت توسعه اشتغال ، اقتصاد و بالا بردن توان و سطح دانش فنی در کشور.

مجموعه کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران ( ایزوایکو ) یک مجتمع صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی با وسعت 1100هکتار واقع در 37کیلومتری غرب بندرعباس است و به عنوان پشتیبانی قدرتمند برای صنعت حمل و نقل دریایی کشور توان و ظرفیت بالایی در ساخت و تعمیر انواع شناور دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز