میثم انصاری:

درب‌های شورا تنها نزدیک انتخابات به روی شهروندان باز نباشد

۱۴۰۰/۰۳/۲۴ - ۰۸:۴۲:۱۵
کد خبر: ۱۱۹۲۳۵۰
درب‌های شورا تنها نزدیک انتخابات به روی شهروندان باز نباشد
کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بندرعباس بیان داشت : سعی می کنم اگر به شورای شهر راه پیدا کنم این ارگان و شهرداری را نسبت به شهروندان پاسخگو کنم و درب‌های شورا تنها نزدیک انتخابات به روی شهروندان باز نباشد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ میثم انصاری کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه ای دعوت ، در تشریح برنامه های خود عنوان داشت : در شهرداری و شورای شهر نیاز داریم به امکان بررسی طرح های دریا محور،  متاسفانه سهمی از دریا برای خود قائل نیستیم، بطور مثال می توانیم حمل ونقل دریایی در سطح شهر داشته باشیم و به طرح های زیبا سازی سواحل و ایجاد مکان های گردشگری بیشتر پرداخته شود.


انصاری بیان داشت: در خصوص فاضلاب که یکی از دغدغه های اصلی شهر است، بررسی و مشاوره از طریق متخصصان صورت گیرد، نمی گوییم شهرداری وظیفه جمع آوری پساب را بر عهده دارد ولی می تواند برنامه ریزی کرده و با همکاری سایر ادارات رسیدگی کند.


وی اظهار کرد: من شعاری برای انتخابات ندارم بلکه برای آینده شهرم طرح و برنامه دارم، یک برنامه 4-5 ساله باید تدوین شده و طبق آن پیش رفت.


انصاری گفت: ما نیاز داریم بخشی از بخش نامه های اداری که قانون نیز اجازه این کار را به ما داده است اصلاح شود و با تحقق این مسئله امورات مردم زودتر پیش می رود.


کاندید ششمین دوره انتخابات شورای شهر بندرعباس عنوان کرد: توسعه باید به صورت متوازن پیش رود، در شهر نقاطی وجود دارد که تجمع امکانات است و بخش دیگر محروم مانده.


وی اذعان کرد: باید امنیت سرمایه گذاری بخش خصوصی در شهر ایجاد شود تا شهروندان رغبت به سرمایه گذاری در بندرعباس داشته باشند.


انصاری ابراز داشت: سعی می کنم اگر به شورای شهر راه پیدا کنم این ارگان و شهرداری را نسبت به شهروندان پاسخگو کنم و درب‌های شورا همیشه به روی شهروندان باز باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز