نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مردم به موج های منفی فضای مجازی در خصوص انتخابات توجه نکنند

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۰۸:۰۰:۴۸
کد خبر: ۱۱۹۲۸۳۶
مردم به موج های منفی فضای مجازی در خصوص انتخابات توجه نکنند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه در آستانه انتخابات ۲۸ خردادماه قرارداریم، گفت: همه آگاهیم که برخی سعی دارند با ایجاد موج‌هایی در فضای مجازی توجه مردم را به سمت‌های دیگر جلب کنند تا آنان را از حضور باشکوه در انتخابات دلسرد کنند که نباید به این موارد توجه کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده در جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت افزود : یکی از نکات مهم مردم ایران در سطح بین المللی ، سطح آگاهی آن‌هاست اما نکته مهم تر ایستادگی مردم پای نظام جمهوری اسلامی و حضور در انتخابات است.

وی بیان داشت : اگر این انقلابی که در کشور ما ایجاد شد در کشورهای غربی رخ می‌داد به طور قطع نمی‌توانستند این انقلاب و خون شهدا را پاس دارند.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت : مشکلاتی وجود دارد اما مردم همیشه همراه و همدل با نظام بودند تا این انقلاب به ثمر رسید و می‌توانم از مهم ترین دستاوردهای پیروزی انقلاب را حضور در انتخابات بدانم.

عبادی زاده ادامه داد : اختلاف نظر درهمه جوانب ممکن است پیش آید ، مسائل کوچک حل خواهد شد از همین رو از رسانه‌ها می‌خواهیم مردم و جوانان را به آینده ی روشن پیش رو امیدوارتر کنند.

در انتخابات ۲۸ خردادماه امسال حدود یک میلیون و ۱۸۹ هزار نفر در هرمزگان واجد شرایط رای دادن هستند که از این تعداد افراد ۸۰ هزار نفر رای اولی هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز