مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان خبر داد :

پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب خمیر و آبگیری مخازن/انجام تست و کنترل کیفیت آب ورودی به شبکه ها / باتلاقی بودن محل شکستگی عملیات اصلاح را طولانی کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۵ - ۱۱:۲۰:۵۸
کد خبر: ۱۱۹۳۰۰۲
پایان عملیات اصلاح خط انتقال آب خمیر و آبگیری مخازن/انجام تست و کنترل کیفیت آب ورودی به شبکه ها / باتلاقی بودن محل شکستگی عملیات اصلاح را طولانی کرد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات اصلاح خط انتقال خمیر و از سر گیری آبرسانی به مخازن این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، امین قصمی ضمن قدردانی از صبوری و همراهی مردم بندرخمیر و روستاهای مسیر بخاطر مشکلات پیش آمده در تامین آب مورد نیازشان افزود : اصلاح و تغییر مسیر خط انتقال آب از آب شیرین کن به بندرخمیر و روستاهای مسیر در بستر رودخانه کل یکی از سخت ترین و پرهزینه ترین عملیات های اصلاح بود که به دلیل باتلاقی بودن محل شکستگی، عملیات ترمیم را بیش از زمان پیش بینی شده طولانی کرد.

وی با قدردانی از تلاش و همکاری همه عواملی که طی روزهای اخیر پای کار آمدند، افزود: با همت و تلاش مسئولان و همراهی و صبوری بی نظیر مردم شهرستان خمیر توانستیم این عملیات را به پایان برسانیم.

به گفته مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان، همراهی مردم شهرستان خمیر انگیزه مضاعفی به تیم اتفاقات آب و فاضلاب داد که بدون شک این صبوری به عنوان یک همراهی ماندگار در تقویم آب و فاضلاب هرمزگان ثبت خواهد شد.

قصمی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب تمام توان خود را به کار گرفت تا بخشی از این مشکلات کاهش یابد، افزود: از زمان شکستگی خط انتقال، آبرسانی سیار نیز در دستور کار آبفا قرار گرفت که در این راستا شش تانکر عملیات آبرسانی را انجام دادند.

وی تصریح کرد، طی روزهای آینده آبرسانی سیار در کنار آبرسانی از طریق شبکه توزیع تا زمان پایداری و عادی شدن شرایط ادامه خواهد یافت.

به گفته وی، عملیات اصلاح خط انتقال دوشنبه شب به پایان رسید که آبگیری مخازن ذخیره شهرستان نیز بلافاصله آغاز شد.

وی ادامه داد، با ورود آب به مخازن، عملیات شستشوی مخزن ها نیزانجام شد که پس از کنترل کیفیت و پایش آن، آب وارد شبکه توزیع خواهد شد که مردم از امروز می توانند آب مورد نیاز خود را از طریق شبکه آبرسانی دریافت کنند.

گفتنی است، خط انتقال آب خمیر از آب شیرین کن از هفته گذشته در بستر باتلاقی رودخانه کُل دچار شکستگی شد که دو سناریوی اصلاح محل شکستگی و تغییر مسیر خط انتقال در دستور کار قرار گرفت که در نهایت سناریوی دوم یعنی تغییر مسیر خط انتقال اجرایی شد که پس از چند روز تلاش شبانه روزی این عملیات دوشنبه شب به پایان رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز