رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان :

اخذ رای در بندرعباس با ۱۹۸ دستگاه تمام مکانیزه

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۱۴:۲۱
کد خبر: ۱۱۹۳۴۰۳
اخذ رای در بندرعباس با ۱۹۸ دستگاه تمام مکانیزه
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان عنوان کرد:یکی از فواید انتخابات الکترونیک در کنار استفاده از فناوری، این است که در ادوار گذشته بعد از انتخابات و اخذ رای تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش ارا بودند اما با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در برنامه جشن انتخابات هرمزگان تحت عنوان طرح رسانه‌ای دعوت ، در خصوص انتخابات پیش رو گفت : وظیفه کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات تامین تجهیزات فنی، تامین زیرساخت برای ارتباط، راه اندازی سامانه های انتخابات و.. است که از یک سال پیش اقدامات برای برگزاری این انتخابات صورت گرفته است.
 
مهرداد یزدانی افزود : تک تک شعب اخذ رای و نقاطی که انتخابات در آن برگزار می‌شود تست شده و راه های ارتباطی بررسی شده است.
 
وی ادامه داد : در دوره قبل نزدیک ۷۰۰ نقطه وجود داشت که ارتباطات وجود نداشت که در این دوره به ۱۰۰ نقطه کاهش پیدا کرده است و توانستیم زیر ساخت های ارتباطی را اصلاح کنیم.
 
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان با بیان اینکه رای گیری در سطح شهر بندرعباس با۱۹۸ دستگاه تمام مکانیزه انجام می شود گفت:در تمامی شعب اخذ رای و در پای دستگاه های اخذ رای الکترونیک مواد ضد عفونی کنند وجود دارد و شهروندان از این بابت نگرانی به خود راه ندهند.
 
یزدانی اضافه کرد:یکی از فواید انتخابات الکترونیک در کنار استفاده از فناوری، این است که در ادوار گذشته بعد از انتخابات و اخذ رای تا ساعات طولانی افراد مشغول به شمارش ارا بودند اما با این دستگاه ها به سرعت بعد از اتمام انتخابات نتایج حاصل و به وزارت ارسال خواهد شد.
 
رئیس کمیته فناوری اطلاعات ستاد انتخابات هرمزگان در تشریح نحوه رای گیری گفت:شهروندان در هنگام مراجعه به شعب کد کاندیداها را با خود داشته باشند تا از اجتماع در کنار تابلوهای اعلام کد کاندیداها جلوگیری شود همچنین شهروندان می توانند با مراجعه به سامانه انتخابات ایران از نزدیکترین و کم تردد ترین شعبه آگاهی یابند.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز