آیین اختتامیه پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد؛

ستاره خلیج‌فارس نشان عالی روابط عمومی ایران را کسب کرد

۱۴۰۰/۰۳/۲۶ - ۰۸:۴۳:۳۴
کد خبر: ۱۱۹۳۴۲۸
ستاره خلیج‌فارس نشان عالی روابط عمومی ایران را کسب کرد
نشان عالی پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران طی آیینی به مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره صنعت روابط عمومی ایران که در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد ، نشان عالی روابط عمومی ایران به «نرگس صداقت» مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس اهدا شد.

این نشان عالی به پاس اقدامات مستمر خلاقانه و نوآورانه این واحد به مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس تعلق گرفت.

این مراسم هم‌زمان با پنجمین رخداد بررسی مسائل و چالش‌های روابط عمومی توسط مؤسسه کارگزار روابط عمومی ایران برگزار شد و روابط عمومی‌های برتر کشور در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

گفتنی است 1700 اثر از 112 سازمان و شرکت در 14 بخش‌ پژوهش و افکار سنجی، مدیریت و برنامه‌ریزی، ارتباطات درون‌سازمانی، ارتباطات رسانه‌ای، ارتباطات مردمی، ارتباطات دیجیتالی، ارتباطات دیداری/ شنیداری، ارتباطات بصری، انتشارات، تبلیغات، مسئولیت اجتماعی، داستان‌سرایی، اقدامات کرونایی و خلاقانه به دبیرخانه جشنواره صنعت روابط عمومی ایران ارسال شده بود.

داوری نهایی آثار این جشنواره بر عهده محمود مختاریان، سید‌شهاب سیدمحسنی و مهدی باقریان بوده است که بر اساس ارزیابی و بررسی آثار توسط آن‌ها، ۲۳ روابط عمومی برتر معرفی شدند و روابط عمومی شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس توانست نشان عالی این دوره از جشنواره را از آن خود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز