رئیس کل دادگستری هرمزگان:

دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه ای به رأی مردم را نمی‌دهد

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۱۳:۴۸:۵۵
کد خبر: ۱۱۹۴۴۹۴
دستگاه قضایی اجازه کوچکترین خدشه ای به رأی مردم را نمی‌دهد
رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه نمی دهد کوچکترین خدشه ای به رأی مردم وارد شود و با کمک سایر دستگاه ها امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علی صالحی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن تقدیر و تشکر از مردم استان به دلیل حضور پرشکوه در ساعات اولیه رأی گیری اظهار داشت: هرمزگانی ها همزمان با سراسر کشور و در شرایط آب و هوایی گرم و شیوع ویروس کرونا، با حضور پرشور و چشمگیر خود پای صندوق های رأی، برگ زرین دیگری را در تاریخ ایران اسلامی رقم زدند و باید به صورت ویژه از این ملت ولایتمدار و فهیم تشکر کرد.

وی افزود: حضور مردم می تواند پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رئیس جمهور منتخب باشد و به رئیس جمهور آینده در پیشبرد اهداف مدنظرش در جامعه بین المللی و روابط داخلی و خارجی کمک شایانی نماید و سبب شود کارها را به نحو احسن و به نفع مردم و دولت رقم بزند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تأکید کرد: دستگاه قضایی نیز دوشادوش سایر دستگاه های اداری و نظارتی، امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم بکار می گیرد.

علی صالحی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه ای را به رأی مردم نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

 

 

نظر شما