مراحل اجرای انتخابات زیر ذره بین دستگاه قضایی

۱۴۰۰/۰۳/۲۸ - ۲۱:۴۵:۱۸
کد خبر: ۱۱۹۴۷۸۷
مراحل اجرای انتخابات زیر ذره بین دستگاه قضایی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، رئیس کل دادگستری هرمزگان از شعب اخذ رأی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان بندرعباس بازدید کرد.

 

در جریان این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس نیز حضور داشت ، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان ضمن رصد فرآیند اخذ رأی ، راهکارهای لازم را به منظور برگزاری انتخاباتی پرشور و قانونمند و همچنین جهت پیشگیری از هرگونه تخلف انتخاباتی ارائه نمود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در جریان این بازدید ها تأکید کرد: دستگاه قضایی نیز دوشادوش سایر دستگاه های اداری و نظارتی، امروز جمعه ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ در میدان بوده و تمام تلاش خود را برای برگزاری انتخاباتی سالم به کار می گیرد.

علی صالحی خاطرنشان کرد: این اطمینان را به مردم می دهیم که دستگاه قضایی در سراسر کشور به ویژه در استان هرمزگان اجازه کوچکترین خدشه ای را به رأی مردم نمی دهد و با کمک سایر دستگاه ها، ضمن نظارت بر سلامت انتخابات و برخورد با تخلفات احتمالی ، امنیت کامل شعب اخذ رأی در اقصی نقاط استان را تأمین خواهد کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز