معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان:

تشکیل ۱۷ پرونده تخلف برای عمده فروشان

۱۴۰۰/۰۳/۲۹ - ۰۸:۲۷:۰۳
کد خبر: ۱۱۹۴۸۸۹
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان گفت : در کنار بازرسی از خرده‌فروشان، بازرسی از عمده فروشان و انبارها نیز جدی‌تر شود و به صورت مستمر انجام می گردد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، عبدالرضا پیروی منش افزود : بازرسان این سازمان در هفته گذشته بیش از 132 مورد بازرسی از واحدهای عمده فروشی و انبارها بعمل آوردند.

وی عنوان کرد: از بازرسی های انجام شده از عمده فروشان 17 پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از 16 میلیون ریال تشکیل و جهت صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع گردید.

پیروی منش با تاکید بر اینکه بازرسی از عمده فروشان، بنکداران، انبارها و مراکز نگهداری کالا در دستور کار بازرسان این سازمان قرار دارد، گفت: بازدید و بازرسی از مراکز یاد شده با پایش مستمر اطلاعات موجود در سامانه های جامع انبارها در حال انجام است و این روند به طور مستمر ادامه دارد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان اضافه کرد: همه کالاهای مشمول سامانه جامع انبارها باید در این سامانه ثبت و حواله ورود و خروج آنها نیز در این سامانه ثبت شود در غیراینصورت با صاحبان کالا و مراکز نگهداری به دلیل تخلف احتکار و اخفا و امتناع برابر قانون به شدت برخورد خواهد شد.

پیروی منش در پایان گفت: ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان با شماره تلفن گویای ۱۲۴ آماده دریافت هرگونه نظر، پیشنهاد، انتقاد و شکایت‌های مردمی از واحد‌های صنفی متخلف است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز