مدیرکل تعاون وکار هرمزگان:

مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد

۱۴۰۰/۰۳/۳۰ - ۱۱:۳۸:۴۲
کد خبر: ۱۱۹۵۵۹۷
مهلت ثبت نام و دریافت تسهیلات کرونا برای مشاغل آسیب دیده از کرونا تمدید شد
مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی هرمزگان گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از کرونا برای دریافت تسهیلات کرونایی در حوزه های گردشگری، ورزش و جوانان، فرهنگ و هنر و حمل و نقل ریلی و هوایی تا پایان شهریورماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ " هادی ابراهیمی" با اشاره به ابلاغیه هفتاد و یکمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا با عنوان تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا که به بانک های عامل ارسال شده است، افزود : بانکها و موسسات اعتباری موظف به پرداخت تسهیلات کرونایی از جمله تسهیلات جدید یا تسهیلات مراحل قبل تا پایان آبان ماه امسال هستند.

وی اظهار داشت : برخی از مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده از جمله مهدکودک ها، تالارها، پارک های آبی و شهربازی ها که پیش از این مشمول برخورداری از تسهیلات کرونایی نبودند مشمول برخورداری از تسهیلات می شوند.

ابراهیمی گفت : بازپرداخت اقساط تسهیلات کرونایی اخذ شده توسط مشاغل و بنگاه های بخش های گردشگری، ورزش و جوانان و فرهنگ و هنر اعم از تسهیلات کرونایی قبلی و یا تسهیلات جدید تا پایان شهریورماه سال جاری امهال می شود.

وی حمایت های مالیاتی، بانکی، بیمه ای و سایر حمایت‌ها از جمله تمدید مهلت بازپرداخت ها را از جمله حمایت های اقتصادی در خصوص کسب و کارهای آسیب دیده دوران کرونا بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز