رئیس کل دادگستری هرمزگان خبر داد :

آزادی ۸ زندانی جرائم غیر عمد در هرمزگان به مناسبت ولادت امام رضا(ع)

۱۴۰۰/۰۳/۳۱ - ۰۸:۱۵:۵۷
کد خبر: ۱۱۹۵۹۹۳
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت : به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام هشتم حضرت علی بن موسی الرضا (ع) هشت زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد : به مناسبت دهه کرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امام رئوف ؛ حضرت علی بن موسی‌الرضا (ع) هشت زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان هرمزگان آزاد شدند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تصریح کرد : بدهی این افراد مبلغی بالغ بر یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که در نتیجه پیگیری‌های دستگاه قضایی و ستاد دیه استان هرمزگان با اتخاذ تمهیدات لازم ، زمینه آزادی آن‌ها فراهم شد.

وی همچنین تأکید کرد : خوشبختانه مردم مؤمن و متدین استان هرمزگان همواره در جهت آزادی زندانیان جرایم غیر عمد پیش قدم بوده اند و هر ساله و در مناسبت‌های مختلف زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از این زندانیان و بازگشت آن‌ها به آغوش خانواده هایشان را فراهم می‌سازند.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان ابراز امیدواری کرد ؛ ستاد دیه استان هرمزگان بتواند به کمک خیرین و نیکوکاران هرمزگانی در جهت جلب و سازماندهی مشارکت‌های مردمی به موفقیت‌های بیشتری دست یابد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز