معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان:

ثبت و سفارش کتب درسی ۷۸ درصد دانش آموزان میان پایه/ ۵ تیرماه آخرین فرصت دانش آموزان میان پایه

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۱۲:۰۱:۰۵
کد خبر: ۱۱۹۷۲۰۲
ثبت و سفارش کتب درسی ۷۸ درصد دانش آموزان میان پایه/ ۵ تیرماه آخرین فرصت دانش آموزان میان پایه
معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان گفت: دانش آموزان میان پایه تا 5 تیرماه فرصت ثبت و سفارش کتب درسی خود را دارند و دانش‌آموزان پایه های ورودی از 6 تیرماه 1400 نسبت به ثبت و سفارش کتب درسی خود اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، غلامرضا سالاری میری اظهار داشت : در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل در دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی و نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع کتب درسی ، سامانه ثبت و سفارش کتب درسی از سوی وزارت آموزش و پرورش راه‌اندازی شده است.

وی افزود : با توجه به زمان بندی شیوه نامه ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش دانش‌آموزان میان دوره و مدیران مدارس به منظور ثبت و سفارش کتب درسی تا تاریخ ۲۲ خرداد ماه زمان داشته‌اند اما به دلیل این که برخی دانش‌آموزان موفق نشده بودند ثبت و سفارش کتب خود را انجام دهند با اعلام وزارت آموزش و پرورش، تا ۵ تیرماه می توانند با مراجعه به آدرس www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com ثبت و سفارش کتاب درسی را انجام دهند.

 به گفته سالاری میری، تاکنون 78 درصد از دانش آموزان میان پایه مقاطع ابتدائی، متوسطه اول و دوم در سامانه ثبت و سفارش کتب درسی، اقدام به خرید کرده اند.

معاون پژوهش برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان ادامه داد: ثبت و سفارش کتب درسی برای دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هفتم دوره متوسطه اول از ۶ تیر تا ۹ شهریور ماه سال جاری به صورت فردی و یا گروهی ( مدیر مدرسه) انجام دهند.

سالاری میری تصریح کرد : قیمت کتاب ها بر اساس قیمت پشت جلد آنها در سامانه ثبت شده و تنها همان هزینه توسط خانواده پرداخت خواهد شد.

نظر شما