رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان:

تولید بنگاههای بزرگ استان، تولید ملی است

۱۴۰۰/۰۴/۰۲ - ۲۳:۱۸:۴۰
کد خبر: ۱۱۹۷۵۳۸
تولید بنگاههای بزرگ استان، تولید ملی است
رئیس دادگستری استان هرمزگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان و مدیران شرکتهای برق استان و ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی از شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در راستای بررسی مشکل برق شرکت مذکور،بازدید کردند.

 به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان ، خلیل قاسمی در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی استان هرمزگان در شرکت فولاد کاوه جنوب کیش اظهار داشت: با توجه به اینکه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها قرار داریم نیاز است شرایط تولید را نیز برای بنگاههای تولیدی فراهم کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت هرمزگان افزود: متاسفانه با خاموشی ها و مشکل برق ایجاد شده برای واحدهای تولیدی استان هرمزگان، تنها در خردادماه سالجاری در مجموع تولید استان 132 هزار تن تولید را از دست داده ایم.

وی خاطر نشان کرد: همه ما به موارد رعایت پروتکل های بهداشتی و وضعیت کنونی کرونا در استان واقفیم ولیکن اثراث منفی تولید بنگاههای بزرگ استان با توجه به تولید ملی بودنشان، بازخورد آنها تنها برای استان نخواهد بود و در ماههای آتی مشکلات عدیده ای بوجود خواهد آورد.

قاسمی بیان داشت: اگر اکنون با توجه به شرایط حاضر، توجه ویژه ای به بنگاههای بزرگ نداشته باشیم و با همین مسیر حرکت نمایند بدون شک با توجه به حوزهای ارزآوری و تولید، در پایان سال نتایج مطلوبی را نخواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان در پایان سخنان خود افزود: واحدهای تولید چه در تابستان و چه در زمستان با مشکل انرژی مواجه اند بطوری که در تابستان مشکل برق و در زمستان مشکل گاز را دارند که نیاز است این مشکلات هر چه سریعتر مرتفع شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز